Informacje:
Koncepcję konfigurowalnych wyrobów można odnaleźć w wielu, zdawałoby się odległych, branżach. Dla przykładu wystarczy wymienić dostawców producentów okien i drzwi, architektonicznych systemów konstrukcyjnych, producentów pojazdów i naczep czy różnorodnych urządzeń przemysłowych i centr obróbczych.
Powyższe przykłady łączy możliwość zdefiniowania typoszeregów wyrobów posiadających wachlarz predefiniowanych opcji wykończeniowych - wyposażenia, kolorów i rozmiarów, sposobów montażu oraz innych cech, które muszą być sprecyzowane na etapie składania zamówienia, czy inaczej mówiąc, jego konfiguracji.
Jednakże szybkie i poprawne określenie kilkunastu, lub nawet kilkudziesięciu współzależnych cech i opcji wyrobu oraz szybkie stworzenie wyceny ofertowej potrafią być nie lada wyzwaniem.
Przedstawiciel handlowy firmy, czy też niezależny dealer muszą zapanować nad spójnością konfiguracji, zaprezentować w atrakcyjny sposób ofertę klientowi (lub nawet wiele alternatywnych ofert), a następnie bezbłędnie i szybko przekazać zamówienie do produkcji. Oczywiście to kluczowy, ale jednak tylko początek procesu. Następnie firmy czeka sprawne zaplanowanie produkcji i zaopatrzenia oraz realizacja zamówień. Każdy unikalny wyrób musi trafić bezbłędnie do klienta, który go zamówił - pomyłki w dostawach są wykluczone. Często dostarczony wyrób musi być równie sprawnie zamontowany przez ekipy własne lub podwykonawców. Na końcu czeka zadowolony klient, który poleci Państwa produkty i usługi kolejnym odbiorcom. Aby tak złożony proces mógł sprawnie funkcjonować, niezbędne jest wsparcie informatyczne z najwyższej półki. Firma InfoConsulting dostarcza takie właśnie rozwiązania, do zapoznania się z którymi serdecznie Państwa zachęcamy.
Do udziału w Webinarium zapraszamy przedstawicieli działu sprzedaży, zarząd oraz management przedsiębiorstw, jak i osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Jak bezbłędnie skonfigurować złożoną i wariantową ofertę na konfigurowalne wyroby?
- Jak atrakcyjnie zaprezentować ofertę potencjalnemu Klientowi?
- Planowanie i realizacja zamówień wsparta pełnym rozwiązaniem ERP;
- Montaż i serwis – ostatni, ważny element układanki;
- Jak skutecznie wdrożyć zintegrowany system zarządzania?
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
O InfoConsulting.
Świat cyfrowej konfiguracji wyrobów – zwiększ sprzedaż i sprawnie zrealizuj zamówienia dzięki nowoczesnym rozwiązaniom IT.
- Jak bezbłędnie skonfigurować złożoną i wariantową ofertę na konfigurowalne wyroby?
- Jak atrakcyjnie zaprezentować ofertę potencjalnemu Klientowi?
- Planowanie i realizacja zamówień wsparta pełnym rozwiązaniem ERP;
- Montaż i serwis – ostatni, ważny element układanki;
- Jak skutecznie wdrożyć zintegrowany system zarządzania?
Absolwent Instytutu Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, tytuł magistra z wyróżnieniem uzyskał w roku 1992. Z branżą ERP związał się ponad 25 lat temu, uczestnicząc w niezliczonych projektach informatyzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, infrastrukturalnych i projektowych. Żaden aspekt wdrożeń ERP nie jest mu obcy, gdyż w toku swojej kariery realizował zarówno zadania techniczne i programistycznie, jak też prowadził projekty wdrożeniowe jako konsultant i architekt rozwiązań, a także kierownik projektów. Obecnie skupia się przede wszystkim na etapie rozpoznania potrzeb klienta, projektując i dobierając optymalne rozwiązania informatyczne zwiększające wartość firmy.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
InfoConsulting
InfoConsulting tworzy zespół blisko 200 wysokiej klasy ekspertów konsultantów, analityków, architektów i programistów. Firma posiada biura w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, a obecnie uruchamia także biuro w Finlandii, które będzie obsługiwało kraje nordyckie.
Pomaga w usprawnieniu organizacji. Firma uczestniczyła w ponad 300 projektach firm z różnych branż i sektorów. Doradza w wyborze systemu informatycznego, na bazie wnikliwej,wieloaspektowej analizy procesów biznesowych.
Oferuje kompleksową usługę: od doradztwa, poprzez wdrożenie systemów IT po opiekę serwisową.
Podejmując współpracę z InfoConsulting otrzymujecie Państwo usługi najwyższej klasy ekspertów w zakresie konsultingu i wdrażania nowatorskich rozwiązań informatycznych. Oferowane przez nas systemy gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, staramy się poszerzać naszą ofertę zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu, dobrej znajomości technologii informatycznych oraz wiedzy o potrzebach współczesnych przedsiębiorstw wszelkie powierzone nam analizy, projekty i wdrożenia realizujemy terminowo oraz zgodnie z podjętymi przez nas zobowiązaniami.
Rozwiązania:
InfoConsulting
InfoConsulting jest certyfikowanym platynowym partnerem firmy IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. i prowadzi zarówno własne wdrożenia systemu IFS Applications™ oraz jako podwykonawca Partnera. Ścisła współpraca partnerska zaowocowała stworzeniem przez specjalistów InfoConsulting narzędzi zintegrowanych z systemem IFS Applications™, które umożliwiają klientom korzystanie z innowacyjnego, kompletnego i zintegrowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem.
Oferta InfoConsulting to rozwiązania informatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem takie jak: IFS ApplicationsTM, enova365 i Infor oraz systemy dodatkowe takie jak: Info Billing, Info Reports, Info Leasing i IC ADP (Advanced Demand Palnner) for IFS.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 15 Kwietnia 2021 r.
- Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!