Informacje:
Webinarium pozwoli Państwu zapoznać się z rozwiązaniami IFS Applications w szeroko pojętych zastosowaniach związanych z serwisem. System IFS to nowoczesna platforma informatyczna, wspierająca pełen proces, od poszukiwania klienta (CRM), opracowanie dedykowanej oferty handlowej, zlecenie i realizację produkcji (wraz z utrzymaniem ruchu), aż po świadczenie serwisu posprzedażnego dla urządzeń dostarczonych do klienta.
Wykorzystanie IFS Applications daje wymierne korzyści firmom dzięki jednemu zaawansowanemu i w pełni zintegrowanemu rozwiązaniu. Badania niezależnej firmy konsultingowej pokazały przykładowo zwiększenie produktywności serwisu o 10% po wdrożeniu IFS Applications.
W trakcie webinarium zaprezentujemy, w jaki sposób sprawdzone rozwiązanie IFS Applications może pomóc w rozwoju Państwa firmy.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- IFS – przegląd rozwiązania
- Kierunki rozwoju aplikacji
- Struktura obiektów serwisowych
- Zarządzanie profilaktyką
- Zgłoszenia serwisowe
- Planowanie i harmonogramowanie prac serwisowych
- Proces realizacji zleceń
- Raportowanie i analizy
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
-
IFS – przegląd rozwiązania
-
Kierunki rozwoju aplikacji
-
Struktura obiektów serwisowych
-
Zarządzanie profilaktyką
-
Zgłoszenia serwisowe
-
Planowanie i harmonogramowanie prac serwisowych
-
Proces realizacji zleceń
-
Raportowanie i analizy
-
Podsumowanie
Arkadiusz Pierchała od 15 lat związany jest z branżą IT. Specjalizuje się w analizie biznesowej oraz w zarządzaniu projektami informatycznymi. Z powodzeniem kierował projektami wdrożeń systemów informatycznych wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem, głównie rozwiązań klasy Field Service Management. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z przedsiębiorstwami w branży Utilities. Obecnie pracuje na stanowisku PreSales Solution Architect. Jest absolwentem wydziału informatyki Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie oraz studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego.
Piotr Wasiak od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant uczestniczył w kilkudziesięciu wdrożeniach systemów ERP i CRM obejmujących liczne gałęzie gospodarki. Obecne pracuje na stanowisku Solution Architect i jest odpowiedzialny za opracowanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
IFS
Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach wspólnej platformy nasze poszczególne produkty branżowe są natywnie połączone w jednym modelu danych. Wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu firmy korzystające z narzędzi IFS mogą zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę w czasie rzeczywistym – Moment of Service. Doświadczenie zarówno naszych pracowników, jak i stale rozwijającego się ekosystemu, wraz z misją dostarczania klientowi wartości biznesowej na każdym kroku transformacji biznesowej, uczyniło firmę IFS uznanym liderem w naszym sektorze. Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com/pl lub obserwując nas na Linkedin.
Rozwiązania:
IFS
System IFS Applications™ zapewnia pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości działania firmy, ułatwia rozszerzenie oferty, skali oraz zasięgu działania.Charakterystyka:
- Szeroka funkcjonalność branżowa oraz obsługa procesów związanych z finansami, zarządzaniem zasobami ludzkimi i relacjami z klientami;
- Atrakcyjny, intuicyjny i wygodny interfejs IFS Aurena umożliwiający pracę w systemie z dowolnego urządzenia;
- Możliwość wdrożenia w modelu SaaS (Software-as- a-Service - oprogramowanie jako usługa) lub lokalnie (on-premise);
- Wsparcie działań globalnych i przejrzystość procesów biznesowych - pełny przegląd działalności całej firmy;
- Technologia IoT i rejestracja danych w czasie rzeczywistym na potrzeby predykcyjnego zarządzania usługami serwisowymi;
- Architektura wielowarstwowa (LAA), niskie koszty eksploatacji systemu, proaktywne zarządzanie jakością i ciągła innowacyjność dzięki regularnym aktualizacjom.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 22 Października 2020 r.
- Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (30 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Video:
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!