Webinarium – Zarządzanie pełnym cyklem życia produktu przy wykorzystaniu IFS Applications. Od oferty przez produkcję do serwisu.

Informacje:

Webinar pozwoli Państwu zapoznać się z rozwiązaniem IFS Applications dla firmy produkcyjnej, które umożliwia zarządzanie pełnym cyklem życia produktu. System IFS to nowoczesna platforma informatyczna, wspierająca pełen proces od poszukiwania klienta (CRM), opracowanie dedykowanej oferty handlowej, zlecenie i realizację produkcji pod zamówienie, aż po świadczenie serwisu posprzedażnego dla urządzeń dostarczonych do klienta.

 

Wykorzystanie IFS Applications daje wymierne korzyści firmom dzięki jednemu zaawansowanemu w pełni zintegrowanemu rozwiązaniu. Badania niezależnej firmy konsultingowej pokazały przykładowo zwiększenie produktywności działów zarządzania łańcuchem dostaw i produkcji o 17%. Przy tym ilość terminowo realizowanych zamówień wzrosła o 10% a długość cyklu dostawa skróciła o około 8 dni.

 

W trakcie webinarium IFS przedstawi, w jaki sposób sprawdzone rozwiązanie IFS Applications może pomóc Państwa firmie w rozwoju.

 

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • IFS – przegląd rozwiązania
  • Produkcja i zarządzanie łańcuchem dostaw
    • Zarządzanie relacjami z klientem. Ofertowanie

    • Planowanie produkcji i łańcucha dostaw

    • Zarządzanie zaopatrzeniem i magazynem

    • Nadzór produkcji i utrzymanie ruchu

    • Sprzedaż i wysyłka

  • Serwis
    • Zarządzanie obiektami

    • Planowanie serwisu

    • Raportowanie prac

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
  • IFS – przegląd rozwiązania

    • Kierunki rozwoju aplikacji

    • Zmniejszenie kosztu wdrożenia i utrzymania systemu

  • Produkcja i zarządzanie łańcuchem dostaw

    • Zarządzanie relacjami z klientem. Ofertowanie

    • Planowanie produkcji i łańcucha dostaw

    • Zarządzanie zaopatrzeniem i magazynem

    • Nadzór produkcji i utrzymanie ruchu

    • Sprzedaż i wysyłka

  • Serwis

    • Zarządzanie obiektami

    • Planowanie serwisu

    • Raportowanie prac

  • Podsumowanie

Wiesław Węcowski, Senior Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Wiesław Węcowski, Senior Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.tel. 508 009 610
email: wieslaw.wecowski@ifs.com

Wiesław Węcowski od ponad 10 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo świadczył usługi jako konsultant finansowy, a następnie w zakresie kontrolingu. Uczestniczył w licznych wdrożeniach obejmujących duże grupy kapitałowe. Obecnie jest odpowiedzialny za opracowywanie zintegrowanych rozwiązań oraz wartości biznesowych uzyskiwanych przez klientów IFS. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiował program MBA w Polish Open University w Krakowie.

Andrzej Wąs, Principal Business Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Andrzej Wąs, Principal Business Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. tel. 508 009 660
email: andrzej.was@ifs.com

Andrzej Wąs od kilkudziesięciu lat pracuje w branży systemów ERP wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, w tym od 20 lat w IFS Poland. Brał udział w kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, głównie w branży produkcyjnej, w kraju i za granicą. Aktualnie pracuje jako architekt rozwiązań. Posiada certyfikat CPIM APICS – międzynarodowej organizacji zajmującej się planowaniem i kontrolą procesów produkcyjnych.

Piotr Wasiak, Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Piotr Wasiak, Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. tel. 508 009 643
email: piotr.wasiak@ifs.com

Piotr Wasiak od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant uczestniczył w kilkudziesięciu wdrożeniach systemów ERP i CRM obejmujących liczne gałęzie gospodarki. Obecne pracuje na stanowisku Solution Architect i jest odpowiedzialny za opracowanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej.

Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

IFS

Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach wspólnej platformy nasze poszczególne produkty branżowe są natywnie połączone w jednym modelu danych. Wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu firmy korzystające z narzędzi IFS mogą zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę w czasie rzeczywistym – Moment of Service. Doświadczenie zarówno naszych pracowników, jak i stale rozwijającego się ekosystemu, wraz z misją dostarczania klientowi wartości biznesowej na każdym kroku transformacji biznesowej, uczyniło firmę IFS uznanym liderem w naszym sektorze. Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com/pl lub obserwując nas na Linkedin.

logo

Rozwiązania:

IFS

System IFS Applications™ zapewnia pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości działania firmy, ułatwia rozszerzenie oferty, skali oraz zasięgu działania.Charakterystyka:

  • Szeroka funkcjonalność branżowa oraz obsługa procesów związanych z finansami, zarządzaniem zasobami ludzkimi i relacjami z klientami;
  • Atrakcyjny, intuicyjny i wygodny interfejs IFS Aurena umożliwiający pracę w systemie z dowolnego urządzenia;
  • Możliwość wdrożenia w modelu SaaS (Software-as- a-Service - oprogramowanie jako usługa) lub lokalnie (on-premise);
  • Wsparcie działań globalnych i przejrzystość procesów biznesowych - pełny przegląd działalności całej firmy;
  • Technologia IoT i rejestracja danych w czasie rzeczywistym na potrzeby predykcyjnego zarządzania usługami serwisowymi;
  • Architektura wielowarstwowa (LAA), niskie koszty eksploatacji systemu, proaktywne zarządzanie jakością i ciągła innowacyjność dzięki regularnym aktualizacjom.

 

IFS Applications™

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Zarządzanie pełnym cyklem życia produktu przy wykorzystaniu IFS Applications. Od oferty przez produkcję do serwisu."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl