Informacje:
Webinar pozwoli Państwu zapoznać się z rozwiązaniem IFS Applications dla firmy produkcyjnej, które umożliwia zarządzanie pełnym cyklem życia produktu. System IFS to nowoczesna platforma informatyczna, wspierająca pełen proces od poszukiwania klienta (CRM), opracowanie dedykowanej oferty handlowej, zlecenie i realizację produkcji pod zamówienie, aż po świadczenie serwisu posprzedażnego dla urządzeń dostarczonych do klienta.
Wykorzystanie IFS Applications daje wymierne korzyści firmom dzięki jednemu zaawansowanemu w pełni zintegrowanemu rozwiązaniu. Badania niezależnej firmy konsultingowej pokazały przykładowo zwiększenie produktywności działów zarządzania łańcuchem dostaw i produkcji o 17%. Przy tym ilość terminowo realizowanych zamówień wzrosła o 10% a długość cyklu dostawa skróciła o około 8 dni.
W trakcie webinarium IFS przedstawi, w jaki sposób sprawdzone rozwiązanie IFS Applications może pomóc Państwa firmie w rozwoju.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- IFS – przegląd rozwiązania
- Produkcja i zarządzanie łańcuchem dostaw
-
Zarządzanie relacjami z klientem. Ofertowanie
-
Planowanie produkcji i łańcucha dostaw
-
Zarządzanie zaopatrzeniem i magazynem
-
Nadzór produkcji i utrzymanie ruchu
-
Sprzedaż i wysyłka
-
- Serwis
-
Zarządzanie obiektami
-
Planowanie serwisu
-
Raportowanie prac
-
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.

-
IFS – przegląd rozwiązania
-
Kierunki rozwoju aplikacji
-
Zmniejszenie kosztu wdrożenia i utrzymania systemu
-
-
Produkcja i zarządzanie łańcuchem dostaw
-
Zarządzanie relacjami z klientem. Ofertowanie
-
Planowanie produkcji i łańcucha dostaw
-
Zarządzanie zaopatrzeniem i magazynem
-
Nadzór produkcji i utrzymanie ruchu
-
Sprzedaż i wysyłka
-
-
Serwis
-
Zarządzanie obiektami
-
Planowanie serwisu
-
Raportowanie prac
-
-
Podsumowanie

Wiesław Węcowski od ponad 10 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo świadczył usługi jako konsultant finansowy, a następnie w zakresie kontrolingu. Uczestniczył w licznych wdrożeniach obejmujących duże grupy kapitałowe. Obecnie jest odpowiedzialny za opracowywanie zintegrowanych rozwiązań oraz wartości biznesowych uzyskiwanych przez klientów IFS. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiował program MBA w Polish Open University w Krakowie.

Andrzej Wąs od kilkudziesięciu lat pracuje w branży systemów ERP wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, w tym od 20 lat w IFS Poland. Brał udział w kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, głównie w branży produkcyjnej, w kraju i za granicą. Aktualnie pracuje jako architekt rozwiązań. Posiada certyfikat CPIM APICS – międzynarodowej organizacji zajmującej się planowaniem i kontrolą procesów produkcyjnych.

Piotr Wasiak od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant uczestniczył w kilkudziesięciu wdrożeniach systemów ERP i CRM obejmujących liczne gałęzie gospodarki. Obecne pracuje na stanowisku Solution Architect i jest odpowiedzialny za opracowanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie dwunastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem aktywów oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu statusu quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Rozwiązania:
IFS
System IFS Applications™ zapewnia pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości działania firmy, ułatwia rozszerzenie oferty, skali oraz zasięgu działania.Charakterystyka:
- Szeroka funkcjonalność branżowa oraz obsługa procesów związanych z finansami, zarządzaniem zasobami ludzkimi i relacjami z klientami;
- Atrakcyjny, intuicyjny i wygodny interfejs IFS Aurena umożliwiający pracę w systemie z dowolnego urządzenia;
- Możliwość wdrożenia w modelu SaaS (Software-as- a-Service - oprogramowanie jako usługa) lub lokalnie (on-premise);
- Wsparcie działań globalnych i przejrzystość procesów biznesowych - pełny przegląd działalności całej firmy;
- Technologia IoT i rejestracja danych w czasie rzeczywistym na potrzeby predykcyjnego zarządzania usługami serwisowymi;
- Architektura wielowarstwowa (LAA), niskie koszty eksploatacji systemu, proaktywne zarządzanie jakością i ciągła innowacyjność dzięki regularnym aktualizacjom.
Rejestracja:
Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A, Telefon Kontaktowy: +48 (32) 777-15-01 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!