Webinarium – Korzyści z robotyzacji procesów – rozwiązania typu RPA na bazie UiPath.

Informacje:

Czy wirtualny robot może zastąpić człowieka w pracach biurowych? Na przykład wyręczyć księgowego, bankowca lub agenta ubezpieczeniowego? Okazuje się, że tak. Co więcej robot nie męczy się, nie bierze wolnego i nie popełnia błędów. Specjalnie stworzone oprogramowanie (zestaw algorytmów) tzw. RPA zajmuje coraz szersze obszary biznesu. Sprawdza się w Księgowości, Kontrolingu, Kadrach (HR), Działach sprzedaży i prawnych. Eksperci mówią o cichej rewolucji gospodarczej i o tym, że kto pierwszy zacznie implementować rozwiązania RPA w biznesie ten pozostawi konkurencję daleko w tyle…

 

Zapraszamy na webinarium, w trakcie którego powiemy Wam czym jest robotyzacja, które przedsiębiorstwa ją wykorzystują i w jaki sposób zastosować ją w polskich realiach.

 

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Po co nam robotyzacja (automatyzacja) procesów (RPA)?
  • Co to jest RPA i jakie nam daje korzyści/oszczędności – na podstawie rozwiązań UiPath.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Wyjaśnienie co to jest RPA i jakie daje korzyści/oszczędności.
Marcin Motel, Sales Director, UiPath
Marcin Motel, Sales Director, UiPathUiPath, Sales Director
Prezentacja narzędzia UiPath Studio i przykładów robotów.
Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.
Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.Axacom Sp. z o.o., Prezes Zarządu

Współwłaściciel AXACOM, od 28 lat niezmiennie związany z branżą systemów ERP i nowoczesnych rozwiązań IT.

Posiada ogromne doświadczenie i kompetencje we wdrożeniach systemu Microsoft Dynamics 365 F&O, od ponad 17 lat nadzoruje w AXACOM na etapie analizy wszystkie projekty realizowane w obszarze Logistyki i Produkcji. Od 2019 roku wspiera swój zespół we wdrożeniach RPA UiPath.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, w 1992 roku ukończył studia magisterskie na wydziale Matematyczno – Fizyczno – Chemicznym na kierunku Informatyka.

 

Informacja o możliwości uzyskania licencji próbnej oraz stworzenia PoC.
Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.
Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.Axacom Sp. z o.o., Prezes Zarządu

Współwłaściciel AXACOM, od 28 lat niezmiennie związany z branżą systemów ERP i nowoczesnych rozwiązań IT.

Posiada ogromne doświadczenie i kompetencje we wdrożeniach systemu Microsoft Dynamics 365 F&O, od ponad 17 lat nadzoruje w AXACOM na etapie analizy wszystkie projekty realizowane w obszarze Logistyki i Produkcji. Od 2019 roku wspiera swój zespół we wdrożeniach RPA UiPath.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, w 1992 roku ukończył studia magisterskie na wydziale Matematyczno – Fizyczno – Chemicznym na kierunku Informatyka.

 

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie dwunastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

AXACOM Sp. z o.o.

Od ponad 16 lat oferuje rozwiązania biznesowe najwyższej klasy oparte na produktach Microsoft oraz UiPath. Specjalizuje się we wdrażaniu systemu Microsoft Dynamics AX, Dynamics 365 for Finance i Supply Chain Management oraz tworzeniu rozszerzeń jego funkcjonalności. Wdraża rozwiązania z zakresu automatyzacji, robotyzacji procesów (RPA) w oparciu o najnowsze produkty UiPath.

 

AXACOM oferuje swoim Klientom doradztwo biznesowe, optymalizację i usprawnienie procesów biznesowym. Dzięki AXACOM przedsiębiorstwa mają szansę zwiększyć swoją efektywność, przy optymalizacji kosztów.

 

Zespół AXACOM to stała, niezmienna, wyspecjalizowana kadra, specjaliści z 20 letnim doświadczeniem przy wdrażaniu systemu Microsoft Dynamics AX.

 

AXACOM realizuje projekty w Polsce i krajach UE, ma bogate doświadczenie i kompetencje w branżach: produkcja, dystrybucja, usługi profesjonalne.

Rozwiązania:

UiPath

UiPath jest liderem na rynku rozwiązań RPA (Robotic Process Automation). Narzędzia UiPath służą do automatyzacji codziennych zadań w organizacjach, zwalniają pracowników z obowiązku wykonywania rutynowych zadań związanych z powtarzalnymi procesami.

 

Narzędzia UiPath posiadają rozbudowany interfejs i wbudowane rozwiązania, które pozwalają na szybką i skuteczną automatyzację procesów biznesowych.

 

Rozwiązania RPA są stosunkowo nowym podejściem do optymalizacji powtarzalnych procesów i od kilku lat bardzo dynamicznie się rozwijają, a firmy na całym Świecie oraz w Polsce z korzyścią wykorzystują te narzędzia. Mimo tak dynamicznego rozwoju, rozwiązania RPA i UiPath nie są wszystkim znane. Wiele polskich firm słyszy od Axacom o takich rozwiązaniach po raz pierwszy. UiPath udostępnia wersje tymczasowe do testowania (na 60 dni), co pozwala wejść w świat rozwiązań RPA, co jest znacznym ułatwieniem. Często po wypróbowaniu tych narzędzi pojawiają się nowe pomysły na obszary działań, które można zautomatyzować.

 

Robotyzacja procesów daje wiele korzyści, jak ograniczenie ryzyka, pomyłek (robot się nie myli), pozwalają wykonywać prace, gdy brakuje pracowników (robot może pracować 24 godziny przez 7 dni w tygodniu), pozwala szybciej wykonywać procesy, wykonuje powtarzalne czynności zamiast człowieka i wiele innych.

 

Programy UiPath są łatwe w obsłudze, wykorzystują diagramy, schematy blokowe, automatyzacje można łatwo tworzyć przy pomocy myszki ("przeciągnij i puść"). Stworzone automatyzacje (roboty) mogą pracować samodzielnie albo współpracować z operatorem. Część procesów może zautomatyzować użytkownik bez przygotowania informatycznego, bez zasobów informatycznych.

 

Robot może wykonywać między innymi działania: logowanie do aplikacji, pozyskiwanie danych z interfejsu użytkownika i wprowadzanie danych, pozyskiwanie danych ze stron internetowych, operacje odczytu i zapisu do baz danych, otwieranie, wysyłanie maili, odczytywanie danych z plików PDF, operacje plikowe, współpraca z aplikacjami z grupy Microsoft Office, posiada interfejsy (API) do wybranych systemów i wiele innych.

 

Co bardzo ważne, automaty mogą wspomagać obsługę procesów wykorzystujących różne aplikacje, bez konieczności znajomości ich struktur wewnętrznych czy też budowania interfejsów programistycznych.

Roboty mogą wspomagać takie procesy jak np. analiza faktur zakupowych (poprzez OCR i nauczanie maszynowe) i wprowadzanie danych z takich faktury do systemów księgowych.

 

Rozwiązania UiPath mogą być wykorzystywane praktycznie w dowolnych branżach i dziedzinach, wszędzie gdzie mamy do czynienia z powtarzalnymi procesami. Między innymi sprawdzają się w następujących obszarach: finanse, księgowość, IT, HR, prognozowanie, fakturowanie, współpraca z firmami kurierskimi, bankowość, ubezpieczenia, call-center i wiele innych.

 

Produkty UiPath wspomagają prowadzenie wszystkich działań, które są związane z automatyzacją procesów, od wspomagania analizy procesów, poprzez budowanie robotów, nadzorowanie automatyzacji po analizę uzyskiwanych efektów (oszczędności).

 

Jednym z najważniejszych narzędzi i tym, które pozwala rozpocząć "przygodę" z narzędziami RPA jest UiPath Studio (StudioX), które dostępne jest także w wersji do testowania, bez opłat.

 

Rozwiązania UiPath są wykorzystywane przez wiele firm znanych w Polsce i na Świecie.

 

Warto mieć na względzie fakt, że bardzo często na przygotowanie robota do pracy (od analizy po jego uruchomienie) wystarczy do kilku tygodni. Są to więc krótkie projekty (wprowadzenie rozwiązań metodami tradycyjnymi, bez RPA, to projekty trwające miesiącami, złożone i trudne), pozwalające uzyskać szybkie korzyści.

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-159) przy ul. Jesionowej 9A.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 27 października 2020 r.
  3. Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (120 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 606 320 672

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A,
Telefon Kontaktowy: +48 (32) 777-15-01
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Korzyści z robotyzacji procesów – rozwiązania typu RPA na bazie UiPath."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl