Webinarium – Korzyści z wdrożenia systemu Comarch ERP wraz z platformą internetową Comarch B2B w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

Informacje:

Bez zintegrowanych systemów informatycznych, obejmujących sprzedaż w kanale e-commerce, ciężko w obecnych czasach o sukces, niezależnie od tego, jaki towar produkujemy i sprzedajemy. Kluczowe z jednej strony jest posiadanie odpowiedniego systemu ERP, jako centrum zarządzania danymi przedsiębiorstwa, z drugiej platformy wspierającej sprzedaż w Internecie, połączonej z systemem ERP.

 

Do udziału w Webinarium zapraszamy: zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych, przedsiębiorstwa produkcyjne, poszukujące kompleksowego systemu ERP z gotowymi rozwiązaniami B2B.

 

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Możliwości rozwiązań Comarch w zakresie:
  • a) sprzedaży produktów prostych i konfigurowalnych w platformie internetowej Comarch B2B,
    b) zarządzania produkcją w module Comarch ERP XL Produkcja.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Korzyści z wdrożenia systemu Comarch ERP wraz z platformą internetową Comarch B2B w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

Możliwości rozwiązań Comarch w zakresie:

  • sprzedaży produktów prostych i konfigurowalnych w platformie internetowej Comarch B2B,
  • zarządzania produkcją w module Comarch ERP XL Produkcja.
Tomasz Krause, Prezes Zarządu, Graphcom Sp. z o.o.
Tomasz Krause, Prezes Zarządu, Graphcom Sp. z o.o.+48 601-789-967 tomasz.krause@graphcom.pl, Prezes Zarządu

Tomasz Krause. Związany z branżą IT od 2000 roku, kiedy założył spółkę Graphcom Sp. z o.o., w której piastuje stanowisko Prezesa Zarządu. Od tego czasu aktywnie realizował wdrożenia rozwiązań ERP w oparciu o technologie Comarch S.A, rozwijając kompetencje nie tylko sprzedażowe, ale również w zakresie programowania aplikacji i baz danych. Swoje doświadczenie rozwijał uczestnicząc w projektach dostarczających wsparcia dla sprzedaży omnichannel i e-commerce w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych, takich jak Enea Logistyka, Puccini, Vox Składy, Nesperta (Semilac). Obecnie odpowiedzialny jest za marketing i sprzedaż. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Automatyka i Robotyka. Posiada certyfikat z metodyki PRINCE2.

Bartosz Augustyniak, Business Development Manager, Graphcom Sp. z o.o.
Bartosz Augustyniak, Business Development Manager, Graphcom Sp. z o.o. +48 607-121-432 bartosz.augustyniak@graphcom.pl

Bartosz Augustyniak. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Analityk Biznesowy. Doświadczenie zdobywał jako specjalista ds. sprzedaży w globalnym przedsiębiorstwie produkcyjnym, dostarczającym produkty i usługi dla firm budowlanych, deweloperów oraz inwestorów. W firmie Graphcom jako Business Development Manager odpowiada min. za kontakty biznesowe z klientami oraz działania marketingowe. W dotychczasowej karierze zawodowej współpracował z firmami takimi jak Tesco, Obi, Kaufland, Netto, Orlen, eobuwie.pl, Budimex, Skanska, Strabag, Mostostal Warszawa i wieloma innymi.

Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

Graphcom Sp. z o.o.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniu systemów informatycznych produkcji Comarch S.A., zarówno dla małych, średnich oraz dużych firm. Zawsze zmierzamy do tego, żeby nowy system informatyczny realnie przyczynił się do zwiększenia rentowności Twojej firmy. Chcemy Cię przygotować do bardziej świadomego podejmowania decyzji biznesowych w oparciu o gromadzone dane, zgodnie z ideą Data-Driven Company.

Nasze wyróżniki:

  • Od 2000 roku, realizujemy największe w kraju projekty wdrożeniowe Comarch ERP.
  • Koncentrujemy się na klientach z rynku przemysłu, sieci handlowych i biur rachunkowych.
  • Dostarczamy ekosystem wspierający sprzedaż w Internecie.
  • Wierzymy, że kluczową wartością firmy jest jej zdolność do korzystania z danych, które gromadzi (Data-Driven Company).
  • Ponad 120 skuteczne wdrożenia systemu dla małych i średnich firm – Comarch ERP Optima.
  • Ponad 40 skutecznych wdrożeń – systemu dla przemysłu – Comarch ERP XL, a także systemu dla sieci handlowych Comarch ERP Altum.
  • Ponad 60 certyfikatów kompetencyjnych, przyznanych przez Comarch S.A.

Nasze osiągnięcia:

  • Partner Roku Comarch 2019
  • Partner Roku Comarch 2018
  • Partner Dekady Comarch

Rozwiązania:

Comarch ERP Altum

Comarch ERP Altum jest najlepszym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, których specyfika wymaga zastosowania indywidualnego podejścia. Platforma idealnie sprawdza się w firmach zagranicznych, sieciach sprzedaży detalicznej, sieciach franczyzowych, firmach handlowo-usługowych o jednooddziałowej i rozproszonej strukturze, organizacjach holdingowych i przedsiębiorstwach zarządzających wieloma firmami. Platforma jest rozwiązaniem wielojęzycznym, przystosowanym do specyfiki firm międzynarodowych.

logo

Comarch ERP XL

Comarch ERP XL to najchętniej wybierany system klasy ERP w Polsce, skierowany do średnich i dużych firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z różnych sektorów gospodarki. Funkcjonalności systemu zgrupowane są w kilkunastu współpracujących ze sobą obszarach. Optymalizacja procesów wytwórczych, możliwość łatwego ustalenia rzeczywistego kosztu produkcji dla poszczególnych wyrobów, czy eliminacja tzw. wąskich gardeł w procesie produkcyjnym – to usprawnienia pożądane w firmach produkcyjnych, bez względu na branżę czy specyfikę samego procesu technologicznego (produkcja jednostkowa, seryjna), które zapewnia Comarch ERP XL.

logo

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 17 listopada 2020 r.
  3. Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (45 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Korzyści z wdrożenia systemu Comarch ERP wraz z platformą internetową Comarch B2B w przedsiębiorstwach produkcyjnych."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl