Roadshow online – Zwiększamy wydajność produkcji.

Informacje:

BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow online:

 

Zwiększamy wydajność produkcji.

 

W trakcie rozmów z polskimi menedżerami firm produkcyjnych, często dowiadujemy się o trudnościach, z jakimi borykają się w codziennej pracy. Najczęściej dotyczą one konieczności szybkiej modyfikacji planu produkcji w związku z częstymi zmianami zamówień, awariami maszyn, problemami z dostępnością surowców oraz realnymi potrzebami polskich przedsiębiorstw dotyczącymi cyfryzacji i wzmacniania konkurencyjności.

 

Podczas naszego spotkania przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które skutecznie adresują wyzwania przedsiębiorstw i wspierają ich rozwój zgodnie z koncepcją Przemysłu 4.0. Przedstawimy najnowsze trendy i funkcjonalności w obszarze systemów informatycznych. Omówimy również, jak odpowiednio przygotować przedsiębiorstwo do cyfrowej transformacji, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.

 

W trakcie spotkania skupimy się na prezentacji wybranych rozwiązań klasy ERP, MES, APS, które efektywnie wspierają procesy zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjnym. Odpowiemy także na szereg pytań związanych z wyborem odpowiednich rozwiązań informatycznych i ich funkcjonalnością.

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Jak zwiększyć potencjał produkcyjny przedsiębiorstwa?
  • MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE;
  • Cyfrowa Transformacja – jak zwiększyć wydajność produkcji?
  • APS - Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji;
  • Zarządzanie produkcją seryjną i na indywidualne zamówienia z wykorzystaniem systemu ERP;
  • Algorytmy sztucznej inteligencji w optymalizacji planów produkcji;
  • APS jako element zintegrowanego systemu ERP: jak poradzić sobie z ciągłymi zmianami?
  • Planowanie i harmonogramowanie produkcji - jak zarządzać dużą zmiennością w produkcji?

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
HAL APS - Planowanie i harmonogramowanie produkcji - jak zarządzać dużą zmiennością w produkcji?
Krzysztof Kliber, Senior Consultant HAL APS, HOST Sp. z o.o.
Krzysztof Kliber, Senior Consultant HAL APS, HOST Sp. z o.o.HOST Sp. z o.o., Senior Consultant HAL APS
Dyskusja.
Algorytmy sztucznej inteligencji w optymalizacji planów produkcji.
Wojciech Czarnecki, CFI Systemy Informatyczne – VENDO.ERP®
Wojciech Czarnecki, CFI Systemy Informatyczne – VENDO.ERP®CFI Systemy Informatyczne – VENDO.ERP®
Dyskusja.

APS – Planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji z uwzględnieniem bieżących informacji na temat stanu produkcji. Wykorzystanie różnych zasobów (maszyny, surowce, pracownicy) przy tworzeniu planu.
 

MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.
Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.Proxia Polska Sp. z o.o., Konsultant Systemowy

Wykształcenie wyższe 2 kierunki AGH w Krakowie: Informatyka oraz Zarządzanie i marketing. Od 2008 roku w branży oprogramowania MES/CMMS i APS, w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, doradztwa, szkoleń oraz nadzoru projektowego. Najważniejsze projekty to: AJ Fabryka Mebli Sp. z o.o. (MES/APS/CMMS dla 133 maszyn/miejsc pracy i 2 lokalizacji), KGL S.A. (MES dla 108 maszyn i 5 lokalizacji), Grupa KĘTY S.A. (MES/APS/Narzędzia/Technologia dla 65 maszyn i miejsc pracy), NEXTEER Automotive (MES dla 17 linii produkcyjnych), PONAR Wadowice S.A. (MES dla 17 maszyn).

Dyskusja.
APS jako element zintegrowanego systemu ERP: jak poradzić sobie z ciągłymi zmianami?
Paweł Orzeszko, Dyrektor Zarządzający, proALPHA Polska Sp. z o.o.
Paweł Orzeszko, Dyrektor Zarządzający, proALPHA Polska Sp. z o.o.proALPHA Polska Sp. z o.o., Dyrektor Zarządzający

Przez całą moją karierę pasjonowałem się innowacyjnością i rozwojem technologii, które wspierają zarządzanie procesami biznesowymi w przemyśle. W proALPHA pomagam średniej wielkości przedsiębiorstwom produkcyjnym we wdrożeniu praktycznych rozwiązań z obszaru Przemysłu 4.0. Razem z moim zespołem dostarczamy oprogramowanie biznesowe, które zapewnia wzrost produktywności Twojej firmy.

www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-orzeszko-432122110/ 

Grzegorz Wikierski, Head Of Sales, proALPHA Polska Sp. z o.o.
Grzegorz Wikierski, Head Of Sales, proALPHA Polska Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o.

„Sprzedawanie to pomaganie”. Hasło to pojawiło się w mojej świadomości już kilka lat temu. Od tamtej pory nieustannie mnie nurtuje i zaskakuje swą głębią. Po blisko 15 latach pracy w zawodzie handlowca, coraz lepiej rozumiem jego sens, a to jak w jaki sposób pracuję, wprost wynika z kilku elementów, które w mojej ocenie składają się na to hasło. Co niezwykle istotne, elementy te działają w obu kierunkach – chętnie pomogę Klientowi, ale on musi chcieć tą pomoc przyjąć:

1. Szczerość – nie mówię, że można zrobić coś czego nie można a produkt jest inny niż jest w rzeczywistości, jednocześnie liczę na to, że Klient będzie też szczerze mówił o mojej pracy i swoich potrzebach.
2. Odpowiedzialność – każde słowo wypowiedziane przeze mnie podczas spotkania czy deklaracja złożona na negocjacjach jest wiążąca, z drugiej strony każda deklaracja złożona przez Klienta jest dla mnie równie istotna.
3. Równowaga – jeżeli coś sprzedaję, to najprawdopodobniej na tym zarobię, ważne żeby mój Klient również dzięki temu zarobił – sytuacja, w której tylko jedna strona wyciąga coś z transakcji, nie jest akceptowalna.

Po wielu przygodach i nieoczekiwanych zakrętach na mojej ścieżce kariery, dziś wiem, że powyższe zasady, stosowane zarówno przeze mnie, jak i Klienta, zagwarantuję sukces dla obu stron.
Jeżeli będziemy mieli okazję współpracować, to ze swojej strony obiecuję taką postawę. Niezależnie w jakiej roli się spotkamy.

https://www.linkedin.com/in/grzegorzwikierski/

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

PROXIA

PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.

logo

HOST

Firma HOST od 25 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla firm produkcyjnych. Pracownicy firmy są praktykami i ekspertami w zakresie planowania, rejestrowania i rozliczania produkcji. Zgodnie z zasadą lepiej mieć jeden bardzo dobry niż kilka średnich systemów, firma skupiła się wyłącznie na rozwiązaniu do planowania produkcji.  System chwalony jest głównie za efekty, które udało się  osiągnąć wspólnie z klientami po wdrożeniu.

 

Korzyści biznesowe jakie udało się osiągnąć w firmach po wdrożeniu:

  • Poprawa terminowości realizacji zamówień o 50%
  • Obniżenie poziomu zapasu magazynowego o 10%
  • Skrócenie Lead Time produkcji do 30%
  • Wyeliminowanie braków w obsadzie pracowników pod zlecenia o 92%
  • Zwiększenie współczynnika wykorzystania zasobów OEE o 15%

proALPHA

proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html

logo

CFI Systemy Informatyczne – VENDO.ERP®

Firma konsultingowo-informatyczna z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w produkcji i wdrażaniu systemów zarządzania klasy ERP. Klienci CFI Systemy Informatyczne to średnie i duże firmy, głównie z sektorów produkcji, logistyki i handlu. CFI Pomaga swoim klientom w jeszcze lepszej organizacji pracy, optymalizacji poszczególnych czynności i całych procesów realizowanych w ich przedsiębiorstwach.


Doradza w jaki sposób poprawić efektywność wykonywanych działań i osiągnąć wyznaczony cel biznesowy. Wynikiem tej pracy jest wzrost efektywności operacyjnej i bardziej wydajne zarządzanie posiadanymi zasobami, zamówieniami i całym procesem produkcyjnym, czego mierzalnym rezultatem są np. niższe koszty czy zwiększenie wydajności.

logo

Rozwiązania:

proALPHA

Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.

 

proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.


Dedykowane branże:

  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
     

Moduły systemu:

  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.


proALPHA® Produkcja

Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.

logo

PROXIA

Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES, w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.


W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:

  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.

Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:

  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.

Prostota użytkowania:

  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.

Korzyści udostępniane przez system MES:

  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.

Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.


Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.


Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.


Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:

  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.

Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.

ONE CLICK SCHEDULING

Jest łatwym w obsłudze systemem ale jednocześnie potężnym narzędziem do zarządzania produkcją dla Kierowników Produkcji i Planistów. Jest to kompletne rozwiązanie, które posiada wszystkie funkcjonalności niezbędne w procesie planowania produkcji i zarządzania zmianami - scenariusze What-if, symulacje w czasie rzeczywistym, równoczesne bilansowanie zdolności produkcyjnych (maszynowych i ludzkich), zaawansowane reguły harmonogramowania, matryce przezbrojeń, matryce kompetencji, split-podział obciążeń, urządzenia wsadowe, zaawansowane reguły automatyczne, wskaźniki OEE, metody TOC, LEAN - na dodatek większość funkcjonalności dostępna jest jednym kliknięciem. 

System daje możliwość zarządzania zmianami na jednym ekranie – aktywnym wykresie Gantta

VENDO.ERP

To intuicyjne, w pełni komplementarne rozwiązanie do zarządzania firmą w sposób kompleksowy. Organizuje procesy biznesowe realizowane zarówno w obszarze operacyjnym – produkcja, logistyka, sprzedaż, jak i w działalności pomocniczej – księgowość, personel, raportowanie, analizy, serwis, CRM.

Narzędzie do zarządzania produkcją na każdym z jej etapów - wystawienie zlecenia, techniczne przygotowanie produkcji, harmonogramowanie i rejestracja, rozliczenie i raportowanie. Skutecznie wspiera ewidencję i planowanie wszystkich zasobów przedsiębiorstwa. Automatyzuje czynności i ułatwia nadzór i kontrolę. Optymalizuje procesy i efektywnie zarządza informacją. Poprawia efektywności działań, optymalizuje wydatki i obniża koszty, poprawia wydajność.

logo

Regulamin

  1. Organizatorem Roadshow online jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa H. Bednorza 2a-6.
  2. Roadshow online zostanie przeprowadzone w dniu 24 Kwietnia 2024 r.
  3. Roadshow online skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Roadshow online (Uczestnik Roadshow online) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Roadshow online.
  5. W ramach Roadshow online Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (4 x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Roadshow online na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (4 x 15 minut).
  6. Podczas trwania Roadshow online zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Roadshow online zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Roadshow online rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Roadshow online przez moderatora reprezentującego Organizatora Roadshow online.
  8. Uczestnicy Roadshow online zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Roadshow online poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Roadshow online.
  9. Organizator Roadshow online zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Roadshow online zastrzega sobie prawo odwołania Roadshow online w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Roadshow online Uczestnikom Roadshow online nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Roadshow online.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w Roadshow online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Roadshow online – Zwiększamy wydajność produkcji."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl