Roadshow online – Produkcja w systemach ERP.

Informacje:

BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow online:

 

Produkcja w systemach ERP.

Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub ​ niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managementowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.

 

Na spotkaniu przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0. Przedstawimy trendy i nowe funkcjonalności w systemach IT dla branży produkcyjnej. Porozmawiamy także o tym jak przygotować przedsiębiorstwo do cyfrowej transformacji, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.

 

Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania klasy ERP, MRP, które wspierają procesy zarządzania. Odpowiemy na szereg pytań związanych z doborem systemów i ich możliwościami funkcjonalnymi.

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji, chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:

  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. finansów, kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji;
  • Managerów pionów informatyki;
  • Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Zarządzanie produkcją z wykorzystaniem systemu ERP;
  • Cyfrowa transformacja – jak zwiększyć wydajność produkcji?
  • Optymalizacja procesów produkcyjnych;
  • Usprawnienie procesów planowania i harmonogramowania;
  • Rejestracja produkcji, rozliczanie produkcji;
  • Możliwość śledzenia etapów realizacji zamówień;
  • Jak zwiększyć potencjał produkcyjny przedsiębiorstwa?
  • Nowe trendy i technologie ERP.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
APS jako element zintegrowanego systemu ERP: jak poradzić sobie z ciągłymi zmianami?
Paweł Orzeszko, Dyrektor Zarządzający, proALPHA Polska Sp. z o.o.
Paweł Orzeszko, Dyrektor Zarządzający, proALPHA Polska Sp. z o.o.proALPHA Polska Sp. z o.o., Dyrektor Zarządzający

Przez całą moją karierę pasjonowałem się innowacyjnością i rozwojem technologii, które wspierają zarządzanie procesami biznesowymi w przemyśle. W proALPHA pomagam średniej wielkości przedsiębiorstwom produkcyjnym we wdrożeniu praktycznych rozwiązań z obszaru Przemysłu 4.0. Razem z moim zespołem dostarczamy oprogramowanie biznesowe, które zapewnia wzrost produktywności Twojej firmy.

www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-orzeszko-432122110/ 

Grzegorz Wikierski, Head Of Sales, proALPHA Polska Sp. z o.o.
Grzegorz Wikierski, Head Of Sales, proALPHA Polska Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o.

„Sprzedawanie to pomaganie”. Hasło to pojawiło się w mojej świadomości już kilka lat temu. Od tamtej pory nieustannie mnie nurtuje i zaskakuje swą głębią. Po blisko 15 latach pracy w zawodzie handlowca, coraz lepiej rozumiem jego sens, a to jak w jaki sposób pracuję, wprost wynika z kilku elementów, które w mojej ocenie składają się na to hasło. Co niezwykle istotne, elementy te działają w obu kierunkach – chętnie pomogę Klientowi, ale on musi chcieć tą pomoc przyjąć:

1. Szczerość – nie mówię, że można zrobić coś czego nie można a produkt jest inny niż jest w rzeczywistości, jednocześnie liczę na to, że Klient będzie też szczerze mówił o mojej pracy i swoich potrzebach.
2. Odpowiedzialność – każde słowo wypowiedziane przeze mnie podczas spotkania czy deklaracja złożona na negocjacjach jest wiążąca, z drugiej strony każda deklaracja złożona przez Klienta jest dla mnie równie istotna.
3. Równowaga – jeżeli coś sprzedaję, to najprawdopodobniej na tym zarobię, ważne żeby mój Klient również dzięki temu zarobił – sytuacja, w której tylko jedna strona wyciąga coś z transakcji, nie jest akceptowalna.

Po wielu przygodach i nieoczekiwanych zakrętach na mojej ścieżce kariery, dziś wiem, że powyższe zasady, stosowane zarówno przeze mnie, jak i Klienta, zagwarantuję sukces dla obu stron.
Jeżeli będziemy mieli okazję współpracować, to ze swojej strony obiecuję taką postawę. Niezależnie w jakiej roli się spotkamy.

https://www.linkedin.com/in/grzegorzwikierski/

Dyskusja.
Monitor ERP - System zoptymalizowany pod kątem obsługi produkcji i planowania produkcji.
Maciej Swienton, Dyrektor Zarządzający, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.
Maciej Swienton, Dyrektor Zarządzający, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.Monitor ERP System Polska Sp. z o.o., Dyrektor Zarządzający
Radosław Gubała, Manager ds. sprzedaży, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.
Radosław Gubała, Manager ds. sprzedaży, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

Gerard Błaszczak, Manager ds. sprzedaży, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.
Gerard Błaszczak, Manager ds. sprzedaży, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

Gerard Błaszczak mgr inż. absolwent kierunku Podstawowe Problemy Techniki / zarządzanie produkcją Uniwersytet Zielonogórski.

Od 13 lat jako menager na polskim rynku produkcji z systemami ERP. Zdobyte doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, informatycznej, motoryzacyjnej, meblowej pozwala czynnie wesprzeć proces wdrożenia i wyboru systemu dla produkcji. Poszukuje klientów z wyzwaniami i chęcią rozwoju firmy.

Dyskusja.
Wykorzystanie systemu Gardens ERP w przygotowaniu, planowaniu i harmonogramowaniu produkcji.
Radosław Wegner, Project Manager, Gardens-Software Sp. z o.o.
Radosław Wegner, Project Manager, Gardens-Software Sp. z o.o.Gardens-Software Sp. z o.o., Project Manager

Od ponad 10 lat pracuje w Gardens-Software, na początku jako Konsultant wdrożeniowy i Programista. Od 6 lat na stanowisku Project Managera, odpowiedzialnego za wdrożenia u kluczowych klientów. Specjalizuje się w produkcji, ofertowaniu, zarządzaniu magazynem i obiegu dokumentów.

Ekspert od prefabrykacji i instalacji dla branży budowlanej i instalacyjnej. Wdrożył dla firm produkcyjnych wiele dedykowanych specjalizowanych systemów do Zarządzania produkcją.   

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

Monitor ERP System

Dostarczamy innowacyjny system zarządzania firmą - MONITOR ERP, stworzony w Szwecji i rozwijany z myślą o przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce. Strategią naszej firmy jest nieustanny rozwój i doskonalenie produktu zgodnie z aktualnymi trendami. Celem jest dostarczanie elastycznego rozwiązania, które niezależnie od wielkości i branży przedsiębiorstwa zapewnia pełną kontrolę procesów biznesowych, a także rozwój firmy. Ścisła, ponad 40-letnia współpraca z naszymi klientami gwarantuje, że system spełnia wymagania nowoczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych. Firma oferuje także szkolenia, doradztwo i wsparcie dla użytkowników systemu. MONITOR jest obecnie zainstalowany w ponad 4400 firmach produkcyjnych na całym świecie i tłumaczony na 14 języków.

logo

proALPHA

proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html

logo

Gardens-Software Sp. z o.o.

Firma Gardens-Software zajmuje się produkcją oprogramowania klasy ERP, a także tworzeniem i rozwojem nowoczesnego, specjalizowanego środowiska rozwoju (IDE), które jest zawarte wewnątrz systemu ERP.Dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa potrzebują nie tylko programu funkcjonalnego, zarządzającego procesami firmy, ale także platformy, na której ta funkcjonalność wyrasta i rozwija się dynamicznie wraz z przedsiębiorstwem. Dlatego właśnie, opracowaliśmy własny, nowy język programowania wysokiego poziomu, zbudowaliśmy kompilator i całe zintegrowane, wyspecjalizowane i zoptymalizowane środowisko rozwoju aplikacji do realizacji systemów ERP. Wszystko po to, aby ułatwić procesy wdrażania, zmian i budowania rozwiązań informatycznych w firmach.

Rozwiązania:

proALPHA

Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.

 

proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.


Dedykowane branże:

  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
     

Moduły systemu:

  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.


proALPHA® Produkcja

Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.

logo

Monitor ERP System

System Monitor ERP obejmuje kluczowe procesy każdej firmy wytwórczej, zapewniając sprawne i efektywne zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich. Oprogramowanie umożliwia wykorzystanie zintegrowanych z systemem aplikacji dodatkowych obejmujących m.in. zarządzanie dokumentami, EDI, elektroniczne zarządzanie fakturamii, zarządzanie narzędziami, księgowość zarządczą, konfigurator produktów, PDA czy sklep online. Dzięki szwedzkim korzeniom, system został zaprojektowany pod kątem wygody obsługi, efektywności finansowej i sprawności procesów. Rozwiązanie zapewnia wysoce pozytywne doświadczenia użytkowników, dzięki prostocie interfejsu i przejrzystemu monitorowaniu procesów biznesowych firmy produkcyjnej.

 

Mobile Climate Control

Gardens Software

Gardens ERP [GERP]

System Gardens ERP [GERP] zawiera w sobie wbudowane środowisko rozwoju aplikacji, dzięki czemu wszystkie rozwiązania wraz ze swoją logiką są wbudowane w środowisku Gardens, co zapewnia pełną elastyczność i szybki ich rozwój. Wszystkie obszary mogą ulegać dowolnym przekształceniom nawet w trakcie działania systemu. Największą zaletą systemu są niewyobrażalne zdolności adaptacyjne i możliwość ciągłego rozwoju funkcjonalności.

Rozwiązania Gardens ERP [GERP] – dostosowane do potrzeb klientów.

System GERP - kompleksowe rozwiązanie ułatwiające realizację celów strategicznych i operacyjnych, dzięki zarządzaniu informacją i pełnej kontroli nad procesami biznesowymi zachodzącymi w firmie.

Rozwiązania hybrydowe – tam gdzie występują ograniczenia korporacyjne, techniczne lub finansowe, w rozbudowie systemu ERP z powodzeniem można zastosować rozwiązania Gardens. Dzięki elastyczności architektury system Gardens może stanowić doskonałe uzupełnienie istniejącego systemu ERP dając niemal nieograniczone możliwości funkcjonalne, przy zachowaniu spójności informacji i obniżeniu kosztów wdrożenia zmian.

Rozwiązania dedykowane – dzięki zastosowaniu zintegrowanego środowiska programistycznego IDE GAM, możliwe jest rozwijanie prawdziwie dedykowanych, wyjątkowych rozwiązań, które przynoszą wymierne korzyści finansowe. Platforma IDE GAM jest w pełni dostępna dla naszych Klientów i Partnerów, co oznacza możliwość samodzielnego rozwijania dedykowanych rozwiązań lub wykorzystania w tym celu zasobów naszych Partnerów wdrożeniowych.


Moduły funkcjonalne:

  • Sales & Distribution – Sprzedaż i Dystrybucja;
  • Customer Relationship Management – Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Business Network Management – Zarządzanie siecią biznesową;
  • Project Management – Zarządzanie projektami;
  • Payroll Processing & Compliance – Zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • Accounting & Finance – Finanse i Księgowość;
  • Manufacturing Execution System – Zarządzanie produkcją;
  • Maintenance Management System – Serwis i utrzymanie ruchu;
  • Warehouse Management System – Magazyn wysokiego składowania;
  • WEB & Mobile Solutions – Rozwiązania webowe i mobilne;
  • Group Reporting and Financial Consolidation – Raportowanie i konsolidacja finansowa;
  • Business Intelligence – Analizy biznesowe;
  • DMS i Workflow – Zarządzanie obiegiem dokumentów;
  • OCR – Narzędzia do odczytu tekstów i grafiki.

Gardens BASIC

Obok wysoce specjalizowanego i zaawansowanego systemu GERP, Gardens-Software stworzył gotową propozycję systemu na start Gardens Basic dla mniejszych i średnich przedsiębiorstw z gotowym uniwersalnym pakietem podstawowych modułów funkcjonalnych.

Moduły funkcjonalne:
 

  • Księgowość i Finanse, Rachunkowość, Środki Trwałe;
  • Sprzedaż, Zakupy, Magazyn i Dystrybucja;
  • Zarządzanie Relacjami z Klientami;
  • Montaż / kompletacja;
  • Produkcja podstawowa;
  • Zarządzanie Projektami;
  • Zarządzanie Kadrami i Płacami;
  • Portal B2B;
  • Analizy Business Intelligence;
  • Obieg dokumentów i narzędzie do projektowania workflow, OCR.

logo

Regulamin

  1. Organizatorem Roadshow jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Roadshow zostanie przeprowadzone w dniu 27 Kwietnia 2022 r.
  3. Roadshow skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Roadshow (Uczestnik Roadshow) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Roadshow.
  5. W ramach Roadshow Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (3 x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Roadshow na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (3 x 15 minut).
  6. Podczas trwania Roadshow zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Roadshow zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Roadshow rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Roadshow przez moderatora reprezentującego Organizatora Roadshow.
  8. Uczestnicy Roadshow zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Roadshow poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Roadshow.
  9. Organizator Roadshow zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Roadshow zastrzega sobie prawo odwołania Roadshow w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Roadshow Uczestnikom Roadshow nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Roadshow.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Roadshow online – Produkcja w systemach ERP."

Weronika Świerczek-Szałowska Senior IT Business Consultant BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: 795 123 293 E-Mail: weronika.swierczek-szalowska@bpc-group.pl