Roadshow online – Zwiększamy wydajność logistyki i magazynu.

Informacje:

BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow online:

 

Zwiększamy wydajność logistyki i magazynu.

Managerowie odpowiadający za logistykę mają świadomość, że proste rozwiązania już nie wystarczą. Złożoność procesów logistycznych wymaga zaawansowanych rozwiązań. Działy logistyczno-magazynowe nieustannie mierzą się z wyzwaniami biznesowymi czy to podyktowanymi przez klienta, rynek czy zmieniający się model sprzedaży i dystrybucji. W wielu firmach toczą się dyskusje, nie o tym czy inwestować, ale w co. Czy kupować niezależny produkt WMS, czy też wdrożyć kolejny moduł działającego ERP? Który system wybrać? Czy inwestować w kody kreskowe, a może technologie identyfikacji radiowej – RFID? Jak połączyć automatykę magazynową z posiadanymi rozwiązaniami informatycznymi?

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.

 

Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania klasy WMS, TMS, YMS, które wspierają procesy zarządzania. Odpowiemy na szereg pytań związanych z doborem systemów i ich możliwościami funkcjonalnymi.


Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji, chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:

  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. finansów, kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji;
  • Managerów pionów informatyki;
  • Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Automatyzacja i optymalizacja procesu załadunków i rozładunków;
  • Zarządzanie transportem, zleceniami i awizacjami dostaw, optymalne planowanie załadunku samochodów;
  • Odwzorowanie całego magazynu i wszystkich ruchów towarowych;
  • Ograniczanie kosztów związanych z magazynowaniem;
  • Innowacyjne systemy zapewnienia jakości procesów logistycznych;
  • Zwiększenie wydajności magazynu i jego pracowników;
  • Skrócenie czasu kompletacji zamówień;
  • Zastosowanie technologii kodów kreskowych, RFID, DPM, systemy głosowe;
  • Zarządzanie flotą pojazdów, prowadzenie ewidencji pojazdów oraz kosztów transportu;
  • Optymalizacja procesowa we wdrażaniu systemu klasy WMS;

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
HOST YMS - pełna automatyzacja procesu planowania załadunków i rozładunków.
Michał Fordoński, Szef Działu YMS, HOST Sp. z o.o.
Michał Fordoński, Szef Działu YMS, HOST Sp. z o.o.HOST Sp. z o.o., Szef Działu YMS
Dyskusja.
Innowacyjne systemy zapewnienia jakości procesów logistycznych ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce.

1. Usprawnienia procesu kompletacji, redukcja ilości reklamacji od klientów.
2. System awizowania dostaw oraz zarządzanie ruchem pojazdów na parkingu.

Jacek Cyran, Prezes Zarządu, DCLOG Sp. z o. o.
Jacek Cyran, Prezes Zarządu, DCLOG Sp. z o. o.DCLOG Sp. z o. o., Prezes Zarządu
Dyskusja.
Kiedy WMS przynosi firmie korzyści? Dlaczego jedne wdrożenia się udają, a inne nie?
Marcin Zychowicz, Dyrektor sprzedaży, Agilero Sp. z o.o.
Marcin Zychowicz, Dyrektor sprzedaży, Agilero Sp. z o.o.Agilero Sp. z o.o., Dyrektor sprzedaży

Od 20 lat zajmuje się ekspercką sprzedażą systemów IT dla logistyki. Doświadczenie zdobywał u liderów branży, m.in. Quantum Software, Transporeon, Marketplanet, Mantis czy Dataconsult. W Agilero odpowiedzialny jest za rozwój produktów oraz sprzedaż systemów IT i konsulting logistyczny. Aktywny pasjonat kolarstwa grawitacyjnego (DH).

Jakub Królik, Dyrektor IT, Agilero Sp. z o.o.
Jakub Królik, Dyrektor IT, Agilero Sp. z o.o. Agilero Sp. z o.o.

Zawodowo związany z branżą IT od 2009 roku, z czego od 2011 roku z systemami IT w obszarze logistyki magazynowej. Udział w kilkudziesięciu projektach zarówno jako programista, jak i kierownik projektów oraz konsultant systemów IT, pozwolił na nabycie szerokiej wiedzy technicznej związanej z procesem wytwarzania oprogramowania oraz wiedzy merytorycznej związanej z logistyką magazynową. Aktualnie kierownik działu IT, współpracujący zarówno z klientami w zakresie ustalania szczegółów działania wdrażanych systemów IT, jak i programistami w zakresie rozwoju produktów.

Dyskusja.
Platforma Synaptic jako centralny system logistyczny

1.    Optymalizacja i automatyzacja w logistyce łańcucha dostaw – Synaptic.TMS
2.    Cyfrowe odzwierciedlenie rzeczywistości- Synaptic.WMS
3.    Zarządzanie oknami czasowymi w celu optymalizacji magazynu i transportu – Synaptic.YMS

Karolina Maciuszek, Analityk biznesowy, Instytut Studiów Programistycznych S.A.
Karolina Maciuszek, Analityk biznesowy, Instytut Studiów Programistycznych S.A.Instytut Studiów Programistycznych S.A., Analityk biznesowy
Jakub Kopeć, Koordynator sprzedaży, Instytut Studiów Programistycznych S.A.
Jakub Kopeć, Koordynator sprzedaży, Instytut Studiów Programistycznych S.A. Instytut Studiów Programistycznych S.A.

Piotr Modzelewski, Architekt oprogramowania, Instytut Studiów Programistycznych S.A.
Piotr Modzelewski, Architekt oprogramowania, Instytut Studiów Programistycznych S.A. Instytut Studiów Programistycznych S.A.

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie dwunastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

HOST

Firma HOST od 25 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla firm produkcyjnych. Pracownicy firmy są praktykami i ekspertami w zakresie planowania, rejestrowania i rozliczania produkcji. Zgodnie z zasadą lepiej mieć jeden bardzo dobry niż kilka średnich systemów, firma skupiła się wyłącznie na rozwiązaniu do planowania produkcji.  System chwalony jest głównie za efekty, które udało się  osiągnąć wspólnie z klientami po wdrożeniu.

 

Korzyści biznesowe jakie udało się osiągnąć w firmach po wdrożeniu:

  • Poprawa terminowości realizacji zamówień o 50%
  • Obniżenie poziomu zapasu magazynowego o 10%
  • Skrócenie Lead Time produkcji do 30%
  • Wyeliminowanie braków w obsadzie pracowników pod zlecenia o 92%
  • Zwiększenie współczynnika wykorzystania zasobów OEE o 15%

DCLOG

DCLOG specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań IT i automatycznej identyfikacji (AI) dla firm logistycznych oraz produkcyjnych. Misją firmy jest bycie liderem na rynku innowacyjnych rozwiązań, chce stale podążać za światowymi osiągnięciami w tej dziedzinie oraz oferować je swoim klientom. Zespół firmy składa sie z wysokiej klasy specjalistów z dziedziny oprogramowania, baz danych, interfejsów, infrastruktury komunikacyjnej, systemów logistycznych i systemów magazynowych. Firma potrafi połączyć kompetencje z zakresu oprogramowania, sprzętu, komunikacji i automatyki przemysłowej.
 

DCLOG jeste dynamicznym zespołem z dużym doświadczeniem w integracji różnych systemów informatycznych, rozwiązań technicznych oraz technologii. Stara się pracować z najwyższym zaangażowaniem oraz jakością, ponieważ wierzy że ich klienci tego oczekują. Stara się podejmować wyzwania w obszarach nowych rozwiązań oraz technologii. Dzięki współpracy z producentami i klientami tworzy innowacyjne rozwiązania oraz wdraża najlepsze technologie.

ISP S.A.

Instytut Studiów Programistycznych powstał w 2003 roku. W wyniku dynamicznego rozwoju, w 2006 roku został przekształcony w spółkę akcyjną. Specjalizuje się w produkcji i wdrażaniu oprogramowania mobilnego oraz internetowego. Wysokie standardy jakości oraz unikatowa polityka rozwoju oprogramowania sprawiły że produkty Instytutu uzyskała silną pozycję na rynku. Przez 18 lat działalności ISP S.A. przeprowadziła kilkaset wdrożeń, z oprogramowania skorzystało ponad 100 tysięcy użytkowników co zostało potwierdzone przez szereg referencji. Partnerstwa technologiczne z największymi producentami na świecie zapewniają klientom najwyższy poziom usług.

Agilero Sp. z o.o.

AGILERO tworzy zespół doświadczonych logistyków i inżynierów IT. Nasze kluczowe kompetencje związane są z technologią i zaawansowanymi systemami informatycznymi klasy WMS i WES oraz dedykowanymi rozwiązaniami IT dla logistyki magazynowej i produkcyjnej. Ich integralną i kluczową częścią są kompetencje oraz doświadczenie logistyczne i konsultingowe. Zespół konsultantów logistycznych AGILERO skupia się na kompleksowej optymalizacji magazynu obejmującej wszystkie ważne aspekty – wdrożenia systemów AGILERO poprzedzamy audytami logistycznymi ukierunkowanymi na zdefiniowane cele biznesowe. Ponadto, projektujemy layouty magazynów i optymalizujemy procesy pod względem wydajności i kosztów. Dzięki temu rozwijane i wdrażane przez nas systemy oraz rozwiązania mogą w pełni zrealizować cele nadrzędne - zwiększenie efektywności logistyki oraz osiągnięcie założonych KPI.
 

AGILERO jest marką o ponad 15-letniej historii. AGILERO WMS działa w ponad stu różnej wielkości firmach, zarówno średniej wielkości, jak również u liderów w swoich kategoriach, z takich branż jak e-commerce, farmacja, spożywcza, automotive i wielu innych.

Rozwiązania:

DCLOG

dcView Informacja jest w dzisiejszych czasach elementem, bez którego niemożliwe jest podejmowanie szybkich i skutecznych decyzji biznesowych oraz efektywne realizowanie procesów operacyjnych wraz z ich monitorowaniem. Dostęp do informacji jest ważny nie tylko z punktu widzenia kadry zarządzającej, lecz również z punktu widzenia zaangażowanych w realizację zadań szeregowych pracowników: jako ludzie z natury dążymy do ograniczania niepewności oraz ryzyka popełniania błędów. Dostęp do informacji nam w tym pomaga.

dcManager Opracowanie dokumentacji wytworzenia oraz wdrożenia, narzędzia informatycznego wspierającego proces rozliczania i fakturowania w obszarze operacyjno-administracyjnym funkcjonowania firmy.

dcWrapper System do rejestracji zdjęć DC Wrapper powstał jako odpowiedź na potrzebę tworzenia i gromadzenia dokumentacji fotograficznej palet wysyłanych do odbiorców zewnętrznych. W procesie logistycznym zdarzają się błędy na etapie kompletacji, foliowania oraz transportu. Wówczas odbiorca zgłasza reklamację, którą trzeba szybko i dokładnie rozpatrzyć. Obecnie są dostępne rozwiązania oparte na standardowych rejestratorach CCTV, które nie zapewniają dobrej jakości obrazu palet oraz są bardzo ograniczone pojemnością dyskową.
 

Ulotka dcView

Ulotka dcWrapper

Ulotka dcPoD

dcInventory System DC Inventory jest prostym systemem do wykonywania szybkiej inwentaryzacji w marketach. Składa się z dwóch elementów: terminali mobilnych Motorola MC2180, na których zainstalowana jest aplikacja do inwentaryzacji oraz interfejsu do systemu zarządzania marketem. Plik z bazą inwentaryzacyjną jest przesyłany drogą radiową na terminal, oszczędzamy w ten sposób czas na wgrywaniu danych; można też wykonywać inwentaryzacje częściowe. W czasie inwentaryzacji korzystamy ze skanera kodów kreskowych a dane są gromadzone w pliku wynikowym, który jest transmitowany do systemu zarządzania.

dcGeoPoint Jest to przykład innowacyjnego pomysły na prostą aplikację do magazynu „pod chmurką”. System dcGeoPoint działa na terminalach lub telefonach z systemem Android. W momencie położenia towaru na placu operator wykonuje zdjęcie lub skan kodu kreskowego zaś system przypisuje te dane do pozycji GPS i identyfikatora tego towaru. Gdy chcemy zabrać towar z placu, wybieramy go z listy a aplikacja nawiguje operatora do miejsca złożenia.

dcTrace System DC Trace składa się z dwóch części:

  • FrontOffice dla klientów operatora logistycznego, którzy mogą sprawdzić status zleceń oraz transportu. Po zalogowaniu się na portal w bardzo szybki sposób mają dostęp do poszczególnych informacji i raportów o statusach.
  • BackOffice – jest to cała mechanika aplikacji w postaci bazy danych PostgreSQL, interfejsu do systemów ERP, w tym AS 400 i aplikacji dla przeglądarki internetowej. Dodatkowo jest zaimplementowany cały moduł zarządzania uprawnieniami i użytkownikami.

dcPoD Nowoczesna platforma do określania statusu dostaw w czasie rzeczywistym - Proof of Delivery (dcPoD) to aplikacja, która została przygotowana na platformę Android. Najnowszy produkt DCLOG spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających firm logistycznych i produkcyjnych.

Synaptic

Instytut Studiów Programistycznych S.A. wychodząc naprzeciw potrzebom firm dystrybucyjnych, logistycznych i produkcyjnych stworzył kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania logistyką wewnętrzną oraz transportową – system Synaptic. Sercem systemu jest, oprogramowanie klasy Warehouse Management System którego celem jest zarządzanie i optymalizacja procesów magazynowych.  Dodatkowe możliwości stwarzają moduły zapewniające zarządzanie procesami produkcyjnymi, organizację transportu, serwer synchronizacji oraz dostęp przez WWW.
 

Dzięki połączeniu zaawansowanych procedur optymalizacyjnych z rozbudowaną bazą informacji logistycznych, wdrożenie systemu przynosi wymierne korzyści w obszarach: kosztów magazynowania, jakości dostaw, kontroli procesów produkcyjnych, rentowności transportu oraz nadzoru na stanami magazynowymi oraz personelem. 

Najnowocześniejsza architektura rozwiązania pozwala na zintegrowanie wszystkich etapów łańcucha dostaw w obrębie przedsiębiorstwa wraz innymi działami przedsiębiorstwa oraz klientami i dostawcami. 

Synaptic.WMS

Serwer systemu Synaptic: odpowiada za obsługę procedur obiegu towarowego w przedsiębiorstwie. W pełni transakcyjny, zgodny z Standarami SOA, oparty na bazie Microsoft SQL Server serwer aplikacji, gwarantujący wysoki poziom niezawodności i wydajności systemu.

Synaptic.Mobile

Klient mobilny systemu Synaptic. Służy do realizacji procesów logistyki wewnętrznej, podglądu stanów oraz wykonywania wszelkich operacji logistyki magazynowej.  Dzięki technologii smart client oraz łączności on-line zapewnia nie tylko najwyższy poziom niezawodności ale w pełni wykorzystuje możliwości terminal mobilnego.

Synaptic.Desktop

Aplikacja przeznaczona na komputer stacjonarny – centrum zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie. Przeznaczona dla pracowników logistyki, osób zarządzających magazynem, działów produkcji oraz kontroli jakości. Zapewnia rejestrację, zarządzanie, raportowanie oraz kontrolę realizacji wszelkich operacji.

Synaptic.TMS

System zarządzania transportem w przedsiębiorstwie. Dzięki pełnej integracji z systemem WMS umożliwia zarządzanie nie tylko planem zadań transportowych ale również prognozowanie wymaganej objętości załadunków dla tras oraz nadzór na realizacją dostaw.

Synaptic.MES

Moduł zarządzania i kontroli wykonania etapów produkcji. Z jego pomocą można zaplanować procesy produkcyjne oraz nadzorować etap wykonania produkcji. Dzięki pełnej współpracy z modułem magazynowym, MES może sterować procesami zasilenia i odbioru towarów z każdego etapu produkcyjnego.

Moduły dodatkowe

Synaptic.Gateway

Platforma zapewniająca integrację z innymi systemami. Dzięki transakcyjnej budowie oraz wsparciu najnowocześniejszych metod integracji ( baza danych, API, SOA ) umożliwia zachowanie pełnej spójności pomiędzy systemami gwarantując najwyższy poziom niezawodności.

Synaptic.WEB

Interfejs WWW do systemu Synaptic. Pozwala na podgląd stanów magazynowych, etapów realizacji zadań oraz składania zamówień. Gwarantuje najwyższy poziom obsługi klientów poprzez obsługę indywidualnych kont użytkowników dla klientów i przypisanych im widoków.  

Synaptic.RFID

Moduł systemu pozwalający na integrację procesów logistycznych z urządzeniami RFID. Pozwala na osiągnięcie pełnej automatyzacji pracy zarówno w magazynie jak i w zadań produkcyjnych. Zastosowanie tej technologii może również zmniejszyć ryzyko nadużyć w firmie.  

Synaptic.Synchronization.Server

Najnowocześniejsza technologia współpracy między oddziałowej w przedsiębiorstwie. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii synchronizacyjnych można zautomatyzować wymianę danych pomiędzy centrami logistycznymi, zapewniając każdemu z nich najwyższy poziom wydajności pracy.

HOST YMS

HOST YMS  - to inteligentne oprogramowanie którego zadaniem jest pełna automatyzacja procesu planowania załadunków i rozładunków. Dzięki zaimplementowaniu mechanizmów samoobsługowych proces jest tak prosty jak nigdy dotąd. Za rejestrację awiza w systemie jest odpowiedzialny klient, a nie pracownik centrum logistycznego. Rola pracownika centrum logistycznego sprowadza się do koordynacji działań w celu lepszego wykorzystania czasu pracy bram. To zupełnie nowy wymiar YMS, witamy w XXI w. Dzięki funkcjonalności Planer zawartej w Host YMS inteligentne zarządzanie awizacjami jest możliwe na wyciągnięcie ręki.

Agilero Sp. z o.o.

Rozwiązania oferowane przez Agilero skupiają się na optymalizacji i automatyzacji procesów logistyki magazynowej i produkcyjnej, są to systemy klasy WMS i WES, dedykowane systemy IT dla logistyki, aplikacja do zarządzania oknami czasowymi – Agilero Awizacje

Jednocześnie ich integralną i kluczową częścią usługi wspierające realizację celów biznesowych Klientów jak Optymalizacja Procesów Logistycznych, Audyt magazynu i  Layout magazynu.  

Regulamin

  1. Organizatorem Roadshow jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-159) przy ul. Jesionowej 9A.
  2. Roadshow zostanie przeprowadzone w dniu 25 Maja 2022 r.
  3. Roadshow skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Roadshow (Uczestnik Roadshow) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Roadshow.
  5. W ramach Roadshow Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (4 x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Roadshow na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (4 x 15 minut).
  6. Podczas trwania Roadshow zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Roadshow zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Roadshow rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Roadshow przez moderatora reprezentującego Organizatora Roadshow.
  8. Uczestnicy Roadshow zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Roadshow poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Roadshow.
  9. Organizator Roadshow zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Roadshow zastrzega sobie prawo odwołania Roadshow w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Roadshow Uczestnikom Roadshow nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Roadshow.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A,
Telefon Kontaktowy: +48 (32) 777-15-01
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Roadshow online – Zwiększamy wydajność logistyki i magazynu."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl