Roadshow online – Bliżej Przemysłu 4.0. Jak zrobić kolejny krok?

Informacje:

BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow online:

 

Bliżej Przemysłu 4.0. Jak zrobić kolejny krok?

Rozmawiając z polskimi managerami firm produkcyjnych, często słyszymy o problemach z jakimi się borykają w swojej pracy. Najczęściej dotyczą one konieczności szybkiej modyfikacji planu produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, awarii maszyny, problemów z dostępnością surowców.  Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn, współczynnik OEE. Dodatkowo istotny jest przepływ informacji pomiędzy produkcją a utrzymaniem ruchu.

 

Na spotkaniu przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0. Przedstawimy trendy i nowe funkcjonalności w systemach IT dla branży produkcyjnej. Porozmawiamy także o tym jak przygotować przedsiębiorstwo do cyfrowej transformacji, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych. 

 

Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania klasy ERP, APS, MES, ANDON, które wspierają procesy zarządzania. Odpowiemy na szereg pytań związanych z doborem systemów i ich możliwościami funkcjonalnymi.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Jak zwiększyć potencjał produkcyjny przedsiębiorstwa?
  • Zarządzanie produkcją z wykorzystaniem systemu ERP;
  • Cyfrowa Transformacja – jak zwiększyć wydajność produkcji?
  • APS - Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji;
  • MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE;
  • Korzyści z wdrożenia ANDON w firmie;
  • Wykorzystanie rozwiązań SCADA w zakładzie produkcyjnym;
  • Monitorowanie zużycia mediów przez maszyny (energia elektryczna, woda, gaz itd.).

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Skuteczne zarządzanie procesem produkcji z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
  • Zarządzanie produkcją z wykorzystaniem systemu ERP;
     
  • APS - Automatyczne planowanie zleceń produkcyjnych. Ułożenie zleceń w linii czasowej, w oparciu o konfigurację dostępnych zasobów i terminy wynikające z zamówienia:
    • Symulacja procesu produkcji;
    • Obsługa produkcji kooperacyjnych;
       
  • Moduł MES - rejestracja stanu zaawansowania realizacji produkcji w obszarze czasu trwania poszczególnych operacji, w tym zajętości zasobów i zużycia materiałowego.
Dariusz Kras, Konsultant ds. systemów ERP, OPTeam S.A.
Dariusz Kras, Konsultant ds. systemów ERP, OPTeam S.A.OPTeam S.A., Konsultant ds. systemów ERP

Presales ERP w zakresie rozwiązań produkcyjnych w firmie OPTeam S.A. Od ponad 15 lat zajmuje się wdrożeniami, głównie systemów do zarządzania produkcją. Wiele lat, pracował nad rozbudową oraz wdrożeniami systemu wspomagającego zarządzanie produkcją, który został zakupiony przez dużą firmę informatyczną i obecnie jest to moduł włączony do oprogramowania tej firmy .

Po sprzedaży systemu do zarządzania produkcją brał czynny udział w jego rozwoju, promocji, szkoleniach oraz wdrożeniach (głównie jako kierownik projektu, team leader).

Paulina Wizmur, Konsultant handlowy ds. systemów ERP, OPTeam S.A.
Paulina Wizmur, Konsultant handlowy ds. systemów ERP, OPTeam S.A. OPTeam S.A.

Konsultantka ds. systemów informatycznych o wieloletnim doświadczeniu handlowym w branży IT, głównie w zakresie doboru optymalnych systemów do zarządzania klasy ERP, WMS, APS, BI, CRM, BRM, Platform Low Code oraz usług z nimi związanych. W przeszłości odpowiedzialna za sprzedaż systemów do zarządzania klasy ERP, analizowanie potrzeb, doradztwo w doborze rozwiązań informatycznych, przygotowanie wdrożeń oraz nadzór nad wdrożeniami systemów. Aktualnie zajmuje się doradztwem w zakresie informatyzacji w spółkach z sektora przedsiębiorstw - Klientów OPTeam S.A.  

Dyskusja.
APS – Planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji z uwzględnieniem bieżących informacji na temat stanu produkcji. Wykorzystanie różnych zasobów (maszyny, surowce, pracownicy) przy tworzeniu planu.MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE.
Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.
Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.Proxia Polska Sp. z o.o., Konsultant Systemowy

Wykształcenie wyższe 2 kierunki AGH w Krakowie: Informatyka oraz Zarządzanie i marketing. Od 2008 roku w branży oprogramowania MES/CMMS i APS, w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, doradztwa, szkoleń oraz nadzoru projektowego. Najważniejsze projekty to: AJ Fabryka Mebli Sp. z o.o. (MES/APS/CMMS dla 133 maszyn/miejsc pracy i 2 lokalizacji), KGL S.A. (MES dla 108 maszyn i 5 lokalizacji), Grupa KĘTY S.A. (MES/APS/Narzędzia/Technologia dla 65 maszyn i miejsc pracy), NEXTEER Automotive (MES dla 17 linii produkcyjnych), PONAR Wadowice S.A. (MES dla 17 maszyn).

Dyskusja.
Badanie efektywności maszyn – wskaźniki OEE, monitorowanie przestojów.
Aleksander Geisler, Technical Sales Manager, Raion Software Sp. z o.o.
Aleksander Geisler, Technical Sales Manager, Raion Software Sp. z o.o.Raion Software Sp. z o.o., Technical Sales Manager

Technical Sales Manager w firmie Raion Software. Magister inżynier, absolwent Politechniki Poznańskiej, który prowadził projekty IT dla największych światowych korporacji, jak również polskich firm rodzinnych w branżach automotive, elektroniki oraz kosmetycznej. W swojej pracy zorientowany jest na komunikację, procesy, wskaźniki oraz dostarczanie wartości dla Klienta w założonym czasie. Certyfikowany przez APMG International w zakresie AgilePM Foundation.

Dyskusja.
HAL APS - Planowanie i harmonogramowanie produkcji - jak zarządzać dużą zmiennością w produkcji?
Marek Łuczyński, Prezes Zarządu, HOST Sp. z o.o.
Marek Łuczyński, Prezes Zarządu, HOST Sp. z o.o.HOST Sp. z o.o., Prezes Zarządu
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

RAION

Raion Software sp.z.o.o to firma, której twórcy postawili przed sobą zadanie poprawienia wydajności i szybkości pracy w zakładach produkcyjnych, przy pomocy nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Zajmujemy się wdrażaniem systemów MES, systemów służących do monitoringu pracy maszyn, jak również posiadamy dedykowane rozwiązania dla obszarów logistyki i jakości. Jesteśmy autorem wszystkich systemów wchodzących w skład portfolio Raion Software sp. z o.o.

 

Do każdej realizacji podchodzimy kompleksowo, ponieważ poza dostarczeniem i wdrożeniem oprogramowania, łączymy się z maszynami i pomagamy pozyskać informacje bezpośrednio z linii produkcyjnych. Nasi specjaliści zajmują się tworzeniem i projektowaniem oprogramowania, wdrożeniem rozwiązań, w tym również montażem niezbędnego sprzętu oraz komunikacją z maszynami. Nasz zespół dysponuje nowoczesnymi narzędziami, dużą wiedzą, a także tym, czego nie da się zdobyć w żaden inny sposób niż ciężką i sumienną pracą przez lata – doświadczeniem. Pozwala to nam na podejmowanie się nawet tych najbardziej nietypowych zadań, jakie stawiają przed nami nasi Klienci.

logo

PROXIA

PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.

logo

HOST

Firma HOST od 25 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla firm produkcyjnych. Pracownicy firmy są praktykami i ekspertami w zakresie planowania, rejestrowania i rozliczania produkcji. Zgodnie z zasadą lepiej mieć jeden bardzo dobry niż kilka średnich systemów, firma skupiła się wyłącznie na rozwiązaniu do planowania produkcji.  System chwalony jest głównie za efekty, które udało się  osiągnąć wspólnie z klientami po wdrożeniu.

 

Korzyści biznesowe jakie udało się osiągnąć w firmach po wdrożeniu:

  • Poprawa terminowości realizacji zamówień o 50%
  • Obniżenie poziomu zapasu magazynowego o 10%
  • Skrócenie Lead Time produkcji do 30%
  • Wyeliminowanie braków w obsadzie pracowników pod zlecenia o 92%
  • Zwiększenie współczynnika wykorzystania zasobów OEE o 15%

OPTeam S.A.

OPTeam tworzy polski rynek IT już od 1988 roku. Specjalizuje się we wdrażaniu i integracji nowoczesnych technologii informatycznych. Dostarcza uniwersalne rozwiązania IT do obsługi standardowych działań z zakresu zarządzania, ponadto zapewnia innowacyjną technologię do szybkiej digitalizacji procesów unikalnych, wynikających z profilu organizacji i powstających pod wpływem zmieniającego się otoczenia rynkowego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wypracowanym kompetencjom w dziedzinie technologii IT OPTeam pomaga firmom i instytucjom rozwijać się i umacniać pozycję na rynku. Skutecznie i kompleksowo realizuje duże i złożone projekty dla przedsiębiorstw, szkół wyższych i jednostek administracji publicznej.

logo

Rozwiązania:

RAION

CyberVision System to system przeznaczony do usprawnienia procesu produkcji poprzez sygnalizację miejsca przestoju i wizualizację procesu produkcji na podstawie współczynników OEE i KPI.Każde zakłócenie w produkcji jest wykrywane poprzez zamontowane czujniki lub zgłaszane przez pracownika przy pomocy przycisku „ANDON”. Zgłoszona awaria jest widoczna na monitorach, w aplikacji zarządzającej oraz sygnalizowana przez kolumnę świetlną. Dodatkowo system wylicza współczynniki produkcyjne, które przypisane są indywidualnie do stanowiska pracy. Na tej podstawie generowane są raporty.

PROXIA

Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES, w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.


W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:

  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.

Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:

  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.

Prostota użytkowania:

  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.

Korzyści udostępniane przez system MES:

  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.

Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.


Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.


Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.


Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:

  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.

Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.

ONE CLICK SCHEDULING

Jest łatwym w obsłudze systemem ale jednocześnie potężnym narzędziem do zarządzania produkcją dla Kierowników Produkcji i Planistów. Jest to kompletne rozwiązanie, które posiada wszystkie funkcjonalności niezbędne w procesie planowania produkcji i zarządzania zmianami - scenariusze What-if, symulacje w czasie rzeczywistym, równoczesne bilansowanie zdolności produkcyjnych (maszynowych i ludzkich), zaawansowane reguły harmonogramowania, matryce przezbrojeń, matryce kompetencji, split-podział obciążeń, urządzenia wsadowe, zaawansowane reguły automatyczne, wskaźniki OEE, metody TOC, LEAN - na dodatek większość funkcjonalności dostępna jest jednym kliknięciem. 

System daje możliwość zarządzania zmianami na jednym ekranie – aktywnym wykresie Gantta

TimeLine ERP

Timeline ERP obsługuje cały proces produkcji od zapytania, poprzez kalkulację, planowanie zasobów i harmonogramowanie zleceń, koordynowanie produkcją, po dostarczenie wyrobu gotowego. Zawiera m. in. funkcjonalności systemów APS, MES i MRP. Posiada zintegrowaną kontrolę jakości QC, narzędzie BI Power Pivot do analizy i raportowania w czasie rzeczywistym, repozytorium informacji do zarządzania dokumentami (DMS), narzędzie odczytu i akwizycji danych maszynowych (MDC), ewidencję czasu pracy (RCP). Dzięki integracji z CAD i opcji symulacji na planie pozwala szybko określić koszt zamówienia na etapie przedprodukcyjnym. Jego unikalną cechą jest wbudowane narzędzie developerskie (RAD) umożliwiające zmiany w obrębie interfejsu, raportów i bazy danych.

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 23 Listopada 2021 r.
  3. Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (3 x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (3 x 15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium Partner Technologiczny zobowiązany jest do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Roadshow online – Bliżej Przemysłu 4.0. Jak zrobić kolejny krok?"

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl