Informacje:
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Konferencję online:
Efektywne zarządzanie magazynem i logistyką
Managerowie odpowiadający za logistykę mają świadomość, że proste rozwiązania już nie wystarczą. Złożoność procesów logistycznych wymaga zaawansowanych rozwiązań. Działy logistyczno-magazynowe nieustannie mierzą się z wyzwaniami biznesowymi czy to podyktowanymi przez klienta, rynek czy zmieniający się model sprzedaży i dystrybucji. W wielu firmach toczą się dyskusje, nie o tym czy inwestować, ale w co. Czy kupować niezależny produkt WMS, czy też wdrożyć kolejny moduł działającego ERP? Który system wybrać? Czy inwestować w kody kreskowe, a może technologie identyfikacji radiowej – RFID? Jak połączyć automatykę magazynową z posiadanymi rozwiązaniami informatycznymi?
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.
Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania klasy WMS, TMS, YMS, które wspierają procesy zarządzania. Odpowiemy na szereg pytań związanych z doborem systemów i ich możliwościami funkcjonalnymi.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Integracja systemu specjalizowanego WMS z systemem ERP;
- Wsparcie zarządzania magazynem na poziomie operacyjnym i zarządczym z wykorzystaniem systemu WMS;
- Ograniczanie kosztów związanych z magazynowaniem;
- Zwiększenie wydajności magazynu i jego pracowników;
- Usprawnienia procesu kompletacji, redukcja ilości reklamacji od klientów;
- Wybrane zastosowania technologii RFID w magazynie;
- System awizowania dostaw oraz zarządzanie ruchem pojazdów na parkingu;
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
Optymalizacja i automatyzacja pracy magazynu sposobem na obniżenie kosztów i wzrost efektywności logistyki.
Dyskusja.
Innowacyjne systemy zapewnienia jakości procesów logistycznych ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce.
1.Usprawnienia procesu kompletacji, redukcja ilości reklamacji od klientów.
2. System awizowania dostaw oraz zarządzanie ruchem pojazdów na parkingu.
Dyskusja.
Zintegrowany system magazynowy UNIS WMS w ramach platformy
webUNIS.
UNIS WMS jako narzędzie usprawniające zarządzanie, rejestrowanie i
śledzenie procesów magazynowych na wszystkich etapach łańcucha
dostaw w zakresie i obrębie magazynów również w wersji mobilnej.
Wybrane zastosowania technologii RFID w magazynie.
Dyskusja.
Platforma Synaptic jako centralny system logistyczny
1. Zarządzanie transportem, zleceniami i awizacjami dostaw, optymalne planowanie załadunku samochodów z wykorzystaniem Synaptic.TMS.
2. Odwzorowanie całego magazynu i wszystkich ruchów towarowych - Synaptic.WMS
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
Mantis Polska Sp. z o.o.
Mantis Polska Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Mantis International, będącej czołowym dostawcą oprogramowania wspomagającego procesy logistyczne, usług doradczych oraz całościowych rozwiązań informatycznych przeznaczonych do zarządzania łańcuchem dostaw.
Firma Mantis została założona w 1996 r. w Grecji, a jej międzynarodowa ekspansja rozpoczęła się w 2003 roku i od tego momentu firma utrwala swoją pozycję lidera na rynkach Europy Południowo - Wschodniej, posiada bardzo silną pozycję w Rosji, a także na Bliskim Wschodzie.
Ciągle rośnie zapotrzebowanie na zintegrowane, sprawdzone, łatwe do przystosowania oraz konkurencyjne cenowo specjalistyczne rozwiązania dla logistyki, które mogą zarządzać całym łańcuchem dostaw. Muszą one być oparte na najnowszej technologii oraz otwartej architekturze, aby chronić inwestycje klienta, ale przede wszystkim mają przynosić oszczędności.
Firma Mantis zainwestowała już ponad 3 mln euro w projektowanie i rozwój trzeciej generacji swojego flagowego pakietu Logistics Vision. Jest to pakiet najnowocześniejszych produktów łączących wyjątkową wiedzę logistyczną i najnowsze osiągnięcia informatyki. Ułatwiamy przedsiębiorstwom planowanie całego łańcucha dostaw, optymalizowanie i zarządzanie wszystkimi jego procesami. Pakiet Logistics Vision został opracowany z myślą o wymagającym i skomplikowanym rynku usług dystrybucyjnych i logistycznych, a następnie był sukcesywnie uzupełniany o najlepsze praktyki czołowych międzynarodowych korporacji działających w różnych obszarach.
Główna potrzeba współczesnych przedsiębiorstw, zorientowana na osiągnięcie i utrzymanie pożądanego poziomu obsługi klienta przy minimalnym możliwym poziomie zapasów i kosztów własnych spowodowała, że firma Mantis uzupełniła swoje portfolio produktów o odpowiednik planowania łańcucha dostaw w zakresie planowania popytu i uzupełniania zapasów, bazujący na Syncron, flagowym oprogramowaniu Syncron International.
Unikatowe możliwości funkcjonalne i elastyczność Logistics Vision Suite w połączeniu z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami wykwalifikowanych partnerów logistycznych pozwoliły osiągnąć firmie Mantis pozycję wiodącego dostawcy systemów klasy Supply Chain Execution.
DCLOG
DCLOG specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań IT i automatycznej identyfikacji (AI) dla firm logistycznych oraz produkcyjnych. Misją firmy jest bycie liderem na rynku innowacyjnych rozwiązań, chce stale podążać za światowymi osiągnięciami w tej dziedzinie oraz oferować je swoim klientom. Zespół firmy składa sie z wysokiej klasy specjalistów z dziedziny oprogramowania, baz danych, interfejsów, infrastruktury komunikacyjnej, systemów logistycznych i systemów magazynowych. Firma potrafi połączyć kompetencje z zakresu oprogramowania, sprzętu, komunikacji i automatyki przemysłowej.
DCLOG jeste dynamicznym zespołem z dużym doświadczeniem w integracji różnych systemów informatycznych, rozwiązań technicznych oraz technologii. Stara się pracować z najwyższym zaangażowaniem oraz jakością, ponieważ wierzy że ich klienci tego oczekują. Stara się podejmować wyzwania w obszarach nowych rozwiązań oraz technologii. Dzięki współpracy z producentami i klientami tworzy innowacyjne rozwiązania oraz wdraża najlepsze technologie.
AutoID Polska S.A.
Nasza misja to dostarczanie rozwiązań opartych o automatyczną identyfikację przedmiotów, zdarzeń i osób, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych światowych technologii oraz własnych rozwiązań stworzonych w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb.
Na przestrzeni kilkunastu lat wypracowaliśmy i wdrożyliśmy szereg rozwiązań informatycznych, które wspomagają pracę przedsiębiorstw oraz instytucji z różnych dziedzin i branż. Rozwiązujemy codzienne problemy naszych Klientów na poziomie zarządczym, produkcyjnym, a także organizacyjnym. Rozwiązania firmy AutoID Polska S.A. to sposób na znaczące ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem działalności. Bezpośrednio wpływamy na usprawnienie kluczowych procesów generujących zyski będących podstawą funkcjonowania firmy. Eliminujemy problemy, niepożądane działania i czynności a w ich miejsce wprowadzamy usprawnione procedury oparte głównie o wygodne i proste w użyciu narzędzia informatyczne.
ISP S.A.
Instytut Studiów Programistycznych powstał w 2003 roku. W wyniku dynamicznego rozwoju, w 2006 roku został przekształcony w spółkę akcyjną. Specjalizuje się w produkcji i wdrażaniu oprogramowania mobilnego oraz internetowego. Wysokie standardy jakości oraz unikatowa polityka rozwoju oprogramowania sprawiły że produkty Instytutu uzyskała silną pozycję na rynku. Przez 18 lat działalności ISP S.A. przeprowadziła kilkaset wdrożeń, z oprogramowania skorzystało ponad 100 tysięcy użytkowników co zostało potwierdzone przez szereg referencji. Partnerstwa technologiczne z największymi producentami na świecie zapewniają klientom najwyższy poziom usług.
Rozwiązania:
Mantis Polska
Logistics Vision Suite (LVS) to zintegrowany pakiet najnowocześniejszych systemów klasy Supply Chain Execution, zaprojektowanych i opracowanych przez firmę Mantis Informatics. LVS to wysoko zaawansowane rozwiązanie przeznaczone do obsługi nawet najbardziej skomplikowanych procesów w logistyce i magazynowaniu.
Aktualna, trzecia generacja Logistics Vision Suite (LV-III) została wprowadzona na rynek na początku 2004, jako następca dwóch pierwszych wersji LVS (LV-I - 1997 i LV-II - 2000).
Wchodzące w skład Logistics Vision Suite systemy mogą być dowolnie łączone, aby tworzyć najwłaściwsze rozwiązania dla każdego przedsiębiorstwa:
- Warehouse Vision (WV) to nowoczesny system zarządzania magazynem, stanowiący trzon platformy logistycznej LVS. Warehouse Vision obsługuje zarówno pojedyncze, jak i rozproszone magazyny, prywatne oraz publiczne centra dystrybucji. Wykorzystuje w tym celu najnowsze technologie identyfikacji za pomocą kodów kreskowych oraz technologie identyfikacji radiowej (RFID). System WV obejmuje wszystkie najważniejsze procesy magazynowe, takie jak przyjmowanie towarów, składowanie, zarządzanie zapasami, realizacja zamówień wraz z kompletacją, sprawdzaniem, pakowaniem i organizacją wysyłek;
- Warehouse Automation jest to połączenie oprogramowania firmy Mantis z oprogramowaniem warstwy pośredniej, a także rozwiązaniami sprzętowymi innych producentów, które są dostosowywane do potrzeb konkretnego projektu. Rozwiązania te są oparte na technologiach Pick/Put to Light, RFID oraz Automated Material Handling Systems (AMHS - zautomatyzowany system gospodarki materiałowej);
- Transportation Vision (TV) to system, który uzupełnienia fukcjonalności zapewnione przez system WM, automatyzując między innymi procesy załadunku towarów i planowania tras;
- Logistics Value - system zawierający moduły wspierające usługi o wartości dodanej w magazynowaniu i dystrybucji, takie jak: etykietowanie, tworzenie zestawów, pakowanie, paletyzowanie, przepakowywanie i montaż;
- Logistics Billing - jest to wszechstronny system bilingu skierowany do dostawców usług logistycznych i do firm, chcących działać na rynku jako dostawcy usług logistycznych;
- Traceability - pokrywa wszystkie obszary śledzenia i identyfikowania towarów (produktów, półproduktów, wyrobów gotowych), a także ich dystrybucję i wewnętrzne śledzenie numerów partii. Pomaga w uzyskaniu raportu ze 100 % dokładnością w odniesieniu do wymagań Unii Europejskiej;
- Control Center - zestaw narzędzi pozwalający na centralne monitorowanie i kontrolowanie w czasie rzeczywistym aktywności jednego lub wielu centrów dystrybucji jednocześnie;
- Trade Partner Management - to aplikacja internetowa pozwalająca partnerom handlowym, wykorzystującym przeglądarkę internetową, na dostęp do informacji takich jak m.in.: stan zapasów, ich charakterystyka, status zamówienia;
- Supply Chain Intelligence jest to system oparty na znanej na całym świecie platformie biznesowej Business Objects, wspomagającej przedsiębiorstwa w wykorzystywaniu istniejących i tworzeniu nowych raportów kluczowych wskaźników wydajności dzięki wykorzystaniu ogromnej ilości danych logistycznych obsługiwanych przez Logistics Vision;
Specjalistyczne Rozwiązania
Poza wymienionymi wyżej modułami pakiet Logistics Vision Suite zawiera również specjalistyczne systemy wspomagające inne sfery działalności przedsiębiorstwa. Obejmują one takie dziedziny jak planowanie i uzupełnianie zapasów, zarządzanie i realizacja produkcji oraz planowanie i realizacja procedur związanych z bezpieczeństwem i kontrolą jakości.
- Inventory Vision (IV) jest to część pakietu Logistics Vision Suite odpowiedzialna za planowanie łańcucha dostaw. System ten bazuje na flagowym oprogramowaniu firmy Syncron, z którego korzysta ponad 300 klientów w 20 krajach. Rozwiązanie to pozwala przedsiębiorstwom osiągnąć i utrzymać obsługę klienta na pożądanym poziomie przy najniższym możliwym koszcie zapasów poprzez prognozowanie popytu i zoptymalizowane planowanie uzupełnień zapasów zarówno centrów dystrybucji, oddziałów, jak i punktów sprzedaży;
- Plant Vision (PV) jest to system realizacji produkcji (Manufacturing Execution System), który stanowi część platformy LVS i zapewnia zarządzanie, monitoring, optymalizację przepływu towarów wewnątrz obszarów produkcji i pomiędzy produkcją a magazynami. Zapewnia aktualizację stanów magazynowych surowców, materiałów opakowaniowych, półproduktów i wyrobów gotowych, jednocześnie umożliwiając identyfikowanie wewnętrznych partii, genealogię partii oraz pełny monitoring zakładu i optymalizację wyników;
- Quality Vision (QV) jest to zaawansowany system planowania oraz utrzymania i podnoszenia procesów jakości i bezpieczeństwa. System ten pozwala na zachowanie zgodności z normami ISO & HACCP, prowadzenie planów dotyczących jakości, zlecenia kontroli próbek zgodnie z predefiniowanymi regułami, uzupełnianie prac przez zastosowanie przyrządów pomiarowych, zgłoszenia niezgodności, audyty wewnętrzne i zewnętrzne, podejmowanie natychmiastowych działań naprawczych. Jest to system zalecany firmom produkującym i/lub dystrybuującym towary na terenie Unii Europejskiej;
Architektura – Technologia
Logistics Vision Suite jest unikalnym zestawem systemów, w 100% opartym na technologii Microsoft .NET. Obsługuje on dwa najpopularniejsze systemy zarządzania Relacyjną Bazą Danych (RDBMS) - Oracle i Microsoft SQL. Jest wysoce adaptowalny, oparty na najnowszych regułach biznesu i technikach przewidywania rozwoju sytuacji, posiada doskonały mechanizm personalizacji, dając w rezultacie bardzo przyjazny interfejs użytkownika.
Logistics Vision Suite to wielojęzyczne oprogramowanie dla transakcji o wysokiej wartości, przeznaczone do wspomagania wszystkich wymagających procesów logistycznych w czasie rzeczywistym, pozwalające każdemu użytkownikowi na korzystanie z aplikacji w jego własnym języku.
Efektywność systemów informatycznych dla logistyki zależy bezpośrednio od zdolności do łatwej integracji z istniejącymi systemami takimi jak ERP & MRP. Aby to umożliwić Mantis rozwinął specjalny podsystem Logistics Link Manager (menadżer odnośników) oparty na najnowszych technologiach, który pozwala na szybką konfigurację wstępną interfejsu z istniejącym systemem, a także łatwe utrzymanie interfejsu w przyszłości.
DCLOG
dcView Informacja jest w dzisiejszych czasach elementem, bez którego niemożliwe jest podejmowanie szybkich i skutecznych decyzji biznesowych oraz efektywne realizowanie procesów operacyjnych wraz z ich monitorowaniem. Dostęp do informacji jest ważny nie tylko z punktu widzenia kadry zarządzającej, lecz również z punktu widzenia zaangażowanych w realizację zadań szeregowych pracowników: jako ludzie z natury dążymy do ograniczania niepewności oraz ryzyka popełniania błędów. Dostęp do informacji nam w tym pomaga.
dcManager Opracowanie dokumentacji wytworzenia oraz wdrożenia, narzędzia informatycznego wspierającego proces rozliczania i fakturowania w obszarze operacyjno-administracyjnym funkcjonowania firmy.
dcWrapper System do rejestracji zdjęć DC Wrapper powstał jako odpowiedź na potrzebę tworzenia i gromadzenia dokumentacji fotograficznej palet wysyłanych do odbiorców zewnętrznych. W procesie logistycznym zdarzają się błędy na etapie kompletacji, foliowania oraz transportu. Wówczas odbiorca zgłasza reklamację, którą trzeba szybko i dokładnie rozpatrzyć. Obecnie są dostępne rozwiązania oparte na standardowych rejestratorach CCTV, które nie zapewniają dobrej jakości obrazu palet oraz są bardzo ograniczone pojemnością dyskową.
dcInventory System DC Inventory jest prostym systemem do wykonywania szybkiej inwentaryzacji w marketach. Składa się z dwóch elementów: terminali mobilnych Motorola MC2180, na których zainstalowana jest aplikacja do inwentaryzacji oraz interfejsu do systemu zarządzania marketem. Plik z bazą inwentaryzacyjną jest przesyłany drogą radiową na terminal, oszczędzamy w ten sposób czas na wgrywaniu danych; można też wykonywać inwentaryzacje częściowe. W czasie inwentaryzacji korzystamy ze skanera kodów kreskowych a dane są gromadzone w pliku wynikowym, który jest transmitowany do systemu zarządzania.
dcGeoPoint Jest to przykład innowacyjnego pomysły na prostą aplikację do magazynu „pod chmurką”. System dcGeoPoint działa na terminalach lub telefonach z systemem Android. W momencie położenia towaru na placu operator wykonuje zdjęcie lub skan kodu kreskowego zaś system przypisuje te dane do pozycji GPS i identyfikatora tego towaru. Gdy chcemy zabrać towar z placu, wybieramy go z listy a aplikacja nawiguje operatora do miejsca złożenia.
dcTrace System DC Trace składa się z dwóch części:
- FrontOffice dla klientów operatora logistycznego, którzy mogą sprawdzić status zleceń oraz transportu. Po zalogowaniu się na portal w bardzo szybki sposób mają dostęp do poszczególnych informacji i raportów o statusach.
- BackOffice – jest to cała mechanika aplikacji w postaci bazy danych PostgreSQL, interfejsu do systemów ERP, w tym AS 400 i aplikacji dla przeglądarki internetowej. Dodatkowo jest zaimplementowany cały moduł zarządzania uprawnieniami i użytkownikami.
dcPoD Nowoczesna platforma do określania statusu dostaw w czasie rzeczywistym - Proof of Delivery (dcPoD) to aplikacja, która została przygotowana na platformę Android. Najnowszy produkt DCLOG spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających firm logistycznych i produkcyjnych.
AutoID Polska S.A.
Platforma UNIS składa się z wielu modułów funkcjonalnych. Moduły są ze sobą powiązane, dzięki czemu mogą pracować razem jako jeden, kompletny system lub jako autonomiczne rozwiązania.
Wszystkie moduły posiadają wspólną bazę danych i umożliwiają identyfikację użytkownika oraz logowanie do systemu za pomocą karty zbliżeniowej lub innego identyfikatora, takiego jak: smartfon, tag RFID, beacon, kod QR, cecha biometryczna czy też numer rejestracyjny pojazdu. Dzięki takiej konfiguracji zarządzanie systemem oraz wymiana danych między modułami jest znacznie łatwiejsza
UNIS SKD (Kontrola Dostępu) to nowoczesny system kontroli dostępu, skierowany zarówno do małych, średnich firm oraz przedsiębiorstw, którym zależy na zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa oraz zarządzaniu uprawnieniami kto i w jakim czasie może się dostać do danej strefy lub pomieszczenia.
UNIS KWW (Księga Wejść Wyjść) to nowoczesna elektroniczna księga rejestrująca wejścia i wyjścia osób. System współpracuje z czytnikiem dokumentów oraz elektronicznym podpisem, w celu uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych (RODO) oraz potwierdzenia zapoznania się z procedurami BHP i PPOŻ.
UNIS SOE (Stany Osobowe i Ewakuacja) ma za zadanie dostarczyć precyzyjnych informacji o stanach osobowych na terenie obiektu. Informacja ta pozwala spełnić wymogi BHP i jest niezwykle przydatna w sytuacji zagrożenia i ewakuacji. Wiedza ile osób znajduje się na terenie obiektu często może uratować życie.
UNIS RCP (Rejestracja Czasu Pracy) to nowoczesny system planowania, rejestracji i rozliczania czasu pracy pracowników, skierowany do średnich i dużych firm, które chcą mieć większą kontrolę nad efektywnym wykorzystaniemzasobów ludzkich, poprawić dyscyplinę pracy oraz oszczędzić czas, poświęcony na procesy kadrowe. System pozwala na automatyczną rejestrację zdarzeń typu: wejście, wyjście, wyjście służbowe oraz prywatne, generowanie raportów, tworzenie grafików i harmonogramów, wprowadzanie urlopów, zwolnień oraz innych nieobecności, a następnie przesyłanie tych informacji do programu kadrowego.
UNIS PP (Portal Pracownika) to kompleksowy system umożliwiający zarządzanie sprawami pracowniczymi, w ramach którego oferujemy aplikację dla pracowników. Po zalogowaniu się na swoje osobiste konto pracownik może wykonać różne działania, w tym:
- złożyć wniosek urlopowy czy o zaświadczenie,
- zgłosić nieobecności w pracy,
- realizować szkolenia BHP, RODO czy specjalistyczne szkolenia okresowe i uprawnienia,
- zapoznać się z paskiem płacowym,
- sprawdzić grafik i rejestrować czas pracy.
UNIS SZP (Zarządzanie Projektami) to nowoczesne narzędzie do
koordynowania projektów i czynności związanych z ich realizacją. Jest wykorzystywany do zarządzania dużą liczbą pracowników realizujących wiele zadań, także w terenie. Wspiera rolę planisty, przypisującego odpowiednią liczbę osób do określonych projektów. Umożliwia monitorowanie i śledzenie postępu zleconych prac na każdym etapie ich realizacji. Oferuję dostęp do Bazy Wiedzy, w której gromadzone są niezbędne instrukcje i artykuły. Jedną z dodatkowych funkcji systemu jest możliwość wskazania materiałów i narzędzi potrzebnych do realizacji zadania. System Zarządzania Projektami gromadzi wiele informacji potrzebnych do realizacji projektu, które są przesyłane do przypisanych osób na aplikację mobilną.
UNIS PRO (Production Management System) to nowoczesny system produkcyjny, skierowany do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą na bieżąco monitorować postęp prac po stronie produkcji, przy uwzględnieniu posiadanego parku maszynowego. System UNIS PRO obsługuje następujące obszary:
- Technicznego Przygotowania Produkcji (TPP)
- Planowania i Uruchomienia Produkcji (PLP)
- Kontroli i Rejestracji Prac (KRP)
- Realizacji Produkcji (MES)
- Wydajności Maszyn (OEE)
- Kontroli Jakości (KJ)
- Utrzymania Ruchu (UR)
UNIS WMS (Warehouse Management System) to kompleksowe rozwiązanie, usprawniające zarządzanie, rejestrowanie i śledzenie procesów magazynowych na wszystkich etapach łańcucha dostaw w zakresie i obrębie magazynów. Elastyczność systemu WMS i jego mobilność (aplikacja WEB), pozwala na dostosowanie funkcjonalności systemu do potrzeb i specyfiki określonego Klienta.
UNIS MFC (Material Flow Control) to kompleksowe rozwiązanie, integrujące systemy PLC (Programmable Logic Controller) z systemem WMS, co pozwala wydajnie zarządzać magazynem automatycznym, jak również całością dodatkowych urządzeń takich, jak przenośniki, wózki itp. System MFC pozwala na zwiększenie wydajności poszczególnych procesów magazynowych przez ograniczenie pracy człowieka do minimum.
UNIS TMS (Transport Management System) to kompleksowe rozwiązanie, wspomagające planowanie, monitorowanie i rozliczanie procesów transportowych w zakresie logistyki zewnętrznej.
Synaptic
Instytut Studiów Programistycznych S.A. wychodząc naprzeciw potrzebom firm dystrybucyjnych, logistycznych i produkcyjnych stworzył kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania logistyką wewnętrzną oraz transportową – system Synaptic. Sercem systemu jest, oprogramowanie klasy Warehouse Management System którego celem jest zarządzanie i optymalizacja procesów magazynowych. Dodatkowe możliwości stwarzają moduły zapewniające zarządzanie procesami produkcyjnymi, organizację transportu, serwer synchronizacji oraz dostęp przez WWW.
Dzięki połączeniu zaawansowanych procedur optymalizacyjnych z rozbudowaną bazą informacji logistycznych, wdrożenie systemu przynosi wymierne korzyści w obszarach: kosztów magazynowania, jakości dostaw, kontroli procesów produkcyjnych, rentowności transportu oraz nadzoru na stanami magazynowymi oraz personelem.
Najnowocześniejsza architektura rozwiązania pozwala na zintegrowanie wszystkich etapów łańcucha dostaw w obrębie przedsiębiorstwa wraz innymi działami przedsiębiorstwa oraz klientami i dostawcami.
Synaptic.WMS
Serwer systemu Synaptic: odpowiada za obsługę procedur obiegu towarowego w przedsiębiorstwie. W pełni transakcyjny, zgodny z Standarami SOA, oparty na bazie Microsoft SQL Server serwer aplikacji, gwarantujący wysoki poziom niezawodności i wydajności systemu.
Synaptic.Mobile
Klient mobilny systemu Synaptic. Służy do realizacji procesów logistyki wewnętrznej, podglądu stanów oraz wykonywania wszelkich operacji logistyki magazynowej. Dzięki technologii smart client oraz łączności on-line zapewnia nie tylko najwyższy poziom niezawodności ale w pełni wykorzystuje możliwości terminal mobilnego.
Synaptic.Desktop
Aplikacja przeznaczona na komputer stacjonarny – centrum zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie. Przeznaczona dla pracowników logistyki, osób zarządzających magazynem, działów produkcji oraz kontroli jakości. Zapewnia rejestrację, zarządzanie, raportowanie oraz kontrolę realizacji wszelkich operacji.
Synaptic.TMS
System zarządzania transportem w przedsiębiorstwie. Dzięki pełnej integracji z systemem WMS umożliwia zarządzanie nie tylko planem zadań transportowych ale również prognozowanie wymaganej objętości załadunków dla tras oraz nadzór na realizacją dostaw.
Synaptic.MES
Moduł zarządzania i kontroli wykonania etapów produkcji. Z jego pomocą można zaplanować procesy produkcyjne oraz nadzorować etap wykonania produkcji. Dzięki pełnej współpracy z modułem magazynowym, MES może sterować procesami zasilenia i odbioru towarów z każdego etapu produkcyjnego.
Moduły dodatkowe
Synaptic.Gateway
Platforma zapewniająca integrację z innymi systemami. Dzięki transakcyjnej budowie oraz wsparciu najnowocześniejszych metod integracji ( baza danych, API, SOA ) umożliwia zachowanie pełnej spójności pomiędzy systemami gwarantując najwyższy poziom niezawodności.
Synaptic.WEB
Interfejs WWW do systemu Synaptic. Pozwala na podgląd stanów magazynowych, etapów realizacji zadań oraz składania zamówień. Gwarantuje najwyższy poziom obsługi klientów poprzez obsługę indywidualnych kont użytkowników dla klientów i przypisanych im widoków.
Synaptic.RFID
Moduł systemu pozwalający na integrację procesów logistycznych z urządzeniami RFID. Pozwala na osiągnięcie pełnej automatyzacji pracy zarówno w magazynie jak i w zadań produkcyjnych. Zastosowanie tej technologii może również zmniejszyć ryzyko nadużyć w firmie.
Synaptic.Synchronization.Server
Najnowocześniejsza technologia współpracy między oddziałowej w przedsiębiorstwie. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii synchronizacyjnych można zautomatyzować wymianę danych pomiędzy centrami logistycznymi, zapewniając każdemu z nich najwyższy poziom wydajności pracy.
Regulamin
- Organizatorem Konferencji online jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Konferencji online zostanie przeprowadzona w dniu 21 Października 2021 r.
- Konferencja online skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Konferencji online (Uczestnik Konferencji online) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Konferencji online.
- W ramach Konferencji online Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (3x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Konferencji online na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (3 x 15 minut).
- Podczas trwania Konferencji online zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Konferencji online zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Konferencja online rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Konferencji online przez moderatora reprezentującego Organizatora Konferencji online.
- Uczestnicy Konferencji online zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Konferencji online poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Konferencji online.
- Organizator Konferencji online zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Konferencji online zastrzega sobie prawo odwołania Konferencji online w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Konferencji online Uczestnikom Konferencji online nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Konferencji online.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!