Informacje:
Dla przedsiębiorstw produkcyjnych w dzisiejszym otoczeniu biznesowym kluczowe staje się optymalizowanie kosztów produkcji oraz efektywniejsze zarządzanie procesami produkcyjnymi. W systemach IT poszukuje się rozwiązań dla pojawiających się wyzwań i problemów w obszarze produkcyjnym. Najczęściej dotyczą one planowania produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, konieczności bieżącego monitorowania maszyn, rejestrowania genealogii produktu.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
Jak przeprowadzić proces informatyzacji produkcji?
-
Określenie własnych potrzeb i zakresu projektu
-
Selekcja rozwiązań i dostawców względem potrzeb
-
Analiza otrzymanych ofert wraz z przedstawieniem przykładów symulacji projektu wdrożeniowego MES/MOM.
Prezentacja rozwiązania Momentum, które jest platformą oprogramowania MOM firmy Brighteye. Zapewnia możliwości systemu zarządzania produkcją na poziomie przedsiębiorstwa (MES), zarządzanie magazynem (WMS) i wiele innych. Wysoce skalowalna platforma Momentum została zaprojektowana, aby zaspokoić potrzeby wszelakich producentów oraz różnorodnych branży wszystkich rozmiarów, i została stworzona w celu umożliwienia firmom kontrolowania i ciągłego ulepszania swoich operacji produkcyjnych.
Platforma Momentum składa się z 11 modułów:
-
Dashboards (pulpity)
Przeglądaj i wyświetlaj graficznie dane w czasie rzeczywistym i dane historyczne. -
Personel
Twórz matryce kompetencji pracowników i łącz je z planowaniem produkcji oraz poszczególnymi maszynami. -
Zaawansowane planowanie produkcji (Advanced Planning and Scheduling)
Optymalne, zręczne i automatyczne planowanie produkcji zamówień klientów. -
Kontrola Jakości
Zdefiniuj, zapisz i śledź kontrolę jakości poszczególnych produktów oraz ich specyfikacje. -
Etykietowanie
Zarządzaj i drukuj etykiety produktów, kody EAN oraz SSCC. -
Track & Trace
Śledź cykl produkcji produktu od surowca do wyrobu gotowego dla każdej sztuki. -
Baza wiedzy
Zbierz całą wiedzę na temat produktów oraz procesów ich wytwarzania w jednym ogólnodostępnym miejscu. -
Podział na partię / dozowanie
Kontrola w czasie rzeczywistym wraz z pełnymi informacjami na temat całej partii oraz etapów przetwarzania i parametrów. -
System Zarządzania Magazynem (Warehouse Management System)
Usprawnij magazyn, zarządzanie i koordynowanie wszystkimi materiałami oraz ich ruchem. -
Raportowanie
Twórz, wyświetlaj, drukuj, eksportuj wszystkie możliwe raporty i ich kombinacje. -
Dane Historyczne
Łącz i gromadź dane historyczne aby stworzyć na ich podstawie w czasie rzeczywistym dokładny i przewidujący plan produkcji.
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
BrightEye
BrightEye powstał w 2003 roku i stał się solidnym zespołem 30 ekspertów IT, działających w krajach takich jak: Belgia, Rosja, Ukraina, Hiszpania, Francja oraz Polska.
Wyznawane wartości to:
- Dbałość o potrzeby klienta oraz pomoc przy dalszej informatyzacji;
- Ciągłe poszukiwanie innowacji w zakresie jakości i produktu oraz kontakt z użytkownikiem celem wprowadzenia usprawnień poszukiwanych przez przedsiębiorstwa;
- Indywidualne podejście do klienta wraz z kompletną pomocą doświadczonego zespołu, który sprawi że wdrożenie oraz dopasowanie systemu Momentum przebiegnie sprawnie i bez żadnych problemów.
BrightEye stosuje całościowe i przemyślane podejście do każdego projektu doskonalenia MOM. Nazywamy to podejściem The Bright Way i opiera się ono na trzech podstawowych komponentach: platformie oprogramowania Momentum, metodologii współpracy BrightEye, partnerstwie produkcyjnym z klientami i partnerami integracyjnymi
Rozwiązania:
Momentum
Momentum to przemysłowa platforma MOM. Umożliwia firmom monitorowanie ich procesów produkcyjnych i logistycznych w czasie rzeczywistym oraz optymalizację ich za pomocą innowacyjnych funkcji MES / WMS / APS a co za tym idzie, znaczne ulepszenie tych obszarów.
Momentum jest platformą danych podstawowych, na podstawie której można aktywować moduły funkcjonalne w celu spełnienia wymagań klienta końcowego. Przeznaczona jest do zarządzania przepływem procesów biznesowych oraz produkcyjnych. Korzenie BrightEye leżą w przemyśle spożywczym.
Wyróżnikiem oprogramowania BrightEye jest:
- Opracowanie systemu na podstawie doświadczeń użytkowników;
- Zaawansowana technologia produkcji;
- Architektura modułowa;
- Wysoka skalowalność;
- Możliwość pracy w chmurze.
Platforma występuje w trzech wariantach:
Momentum Data
Uzyskaj krytyczne informacje na temat wydajności sprzętu produkcyjnego oraz natychmiastowy wskaźnik ROI - dzięki temu niedrogiemu rozwiązaniu bez ryzyka.
Momentum Operations
Zoptymalizuj efektywność i wydajność codziennych operacji produkcyjnych, wyeliminuj ograniczenia wydajności i uwolnij nowe możliwości.
Momentum Enterprise
Zdobądź wiedzę, której potrzebujesz, aby przygotować swój biznes na przyszłość, aby podejmować lepsze decyzje strategiczne i budować długoterminową przewagę konkurencyjną.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 27 stycznia 2021 r.
- Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (60 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (30 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!