Informacje:
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na spotkanie::
Optymalizacja produkcji
Synergia systemów IT: ERP + MES + APS + CMMS. Przemysł 4.0. Forum wymiany doświadczeń dla sektora przemysłowego.
________________________________________________________________________________________________
Szanowni Państwo,
W trosce o Państwa bezpieczeństwo podjęliśmy decyzję o odwołaniu konferencji 25 marca 2020 r. w Poznaniu. Pozostajemy w kontakcie z wszystkim zarejestrowanymi osobami, cały czas wspierając Państwa w procesie wyboru systemów IT. Nasi konsultanci przekażą Państwu informacje o nadchodzących wydarzeniach, które odpowiadają wskazanym potrzebom.
Ponadto uruchomiliśmy szereg internetowych spotkań konferencyjnych i warsztatowych, w trakcie których przekazujemy Państwu wiedzę o systemach IT oraz metodologii wyboru rozwiązań. Oferta ta jest na bieżąco uzupełniania o nowe propozycje.
Harmonogram i rejestracja znajduje się na stronach konferencyjnych.
Zapraszamy do kontaktu.
_______________________________________________________________________________________________
Rozmawiając z polskimi managerami firm produkcyjnych, często słyszymy o problemach z jakimi się borykają w swojej pracy. Najczęściej dotyczą one planowania produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, konieczności bieżącego monitorowania maszyn, rejestrowania genealogii produktu. Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn. Ważne jest także monitorowanie zużycia mediów (energia elektryczna, woda, gaz itd.) przez poszczególne maszyny. Niestety, niejednokrotnie managerowie wykorzystują w swojej pracy jedynie arkusze excel, który nie jest już wystarczającym wsparciem. Dodatkowo istotny jest przepływ informacji pomiędzy produkcją a utrzymaniem ruchu.
Na spotkaniu przedstawione zostaną rozwiązania klasy ERP, MES, APS oraz CMMS, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju.
Do udziału w Konferencji zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw
oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
W ramach Konferencji zapewniamy:
1. Konsultacje z doradcami biznesowymi BPC GROUP POLAND;
2. Możliwość przeprowadzenia rozmów indywidualnych z dostawcami;
3. Materiały konferencyjne:
- Książka "ERP. Systemy IT w Polsce. Analiza procesów inwestycyjnych",
- Branżowe raporty analityczne i magazyny autorstwa BPC GUIDE;
4. Serwis kawowy: aromatyczna kawa i ciasteczka;
5. Poczęstunek.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Zarządzanie produkcją seryjną i na indywidualne zamówienia z wykorzystaniem systemu ERP
- MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE
- Wsparcie prac działu utrzymania ruchu przy wykorzystaniu systemu CMMS
- Monitorowanie zużycia mediów przez maszyny (energia elektryczna, woda, gaz itd.)
- Traceability, wykorzystanie RFID na produkcji.
- Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji;
Agenda:
Rejestracja uczestników. Kawa powitalna.
Wprowadzenie do spotkania.
Efektywne planowanie i raportowanie dostosowane do różnych typów produkcji.
Przegląd rozwiązania IFS Applications.
Perfekcja dla Twojej firmy„MES-Suite umożliwia efektywną kontrolę produkcji w czasie rzeczywistym”
Przerwa kawowa. Dyskusja.
Scenariusze w Dziale Technicznym – czyli jak sobie pomóc przy użyciu systemu SUR-FBD CMMS/EAM.
From top floor to shop floor.
Pełna przejrzystość, kontrola oraz koordynacja procesów produkcyjnych dzięki rozwiązaniom MES.
Transformacja energetyczna przedsiębiorstw a wdrożenie systemu zarządzania mediami energetycznymi
OPTIMAL SMART HUB jako krok milowy w procesie optymalizacji kosztów zużycia energii elektrycznej, gazu ziemnego i ciepła w przedsiębiorstwach.
Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesach sterowania i planowania produkcji w warunkach dużej zmienności.
Przerwa kawowa. Dyskusja.
Poczęstunek
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
FBD
Jest firmą informatyczną, specjalizującą się w tworzeniu aplikacji biznesowych przeznaczonych do wspomagania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Aplikacje te buduje na zasadzie indywidualnych zamówień.Kluczowi klienci to m.in. CF Gomma Polska, Marpol, Rieter Automotive Poland, ERGOM Poland, TBMECA Poland, Delfo Polska, Nexteer Automotive Poland, Flexider Poland, TOORA Poland, KEIPER Poland, Clavey Maintenance Service, TI Poland, TMP Fondalmec Poland, Mieszko, Pomos Żyrardów, Royal Canin Polska, Dr Oetker, Virtu, Lantmannen Unibake Poland, Przedsiębiorstwo Drobiarskie „Drobex”, Nałęczów Zdrój, Nestle Waters, Zakłady tłuszczowe „Kruszwica”, Olvit, Euroglas Polska, Pioma Odlewnia, ZGH "Bolesław", Statoil Poland, Orlen Oil, Unilever Polska, Zakłady Chemiczne „Organika”, Fagor Mastercook, Electrolux Poland, Hager Polo Produkcja, Lincoln Electric Bester, Cemex Polska, Lafarge Dachy, Veka Polska, Kospan, Dendro Poland, Trefl Polska, ICT Poland, Action SA, Hydro Aluminium Chrzanów.
IFS
Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach wspólnej platformy nasze poszczególne produkty branżowe są natywnie połączone w jednym modelu danych. Wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu firmy korzystające z narzędzi IFS mogą zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę w czasie rzeczywistym – Moment of Service. Doświadczenie zarówno naszych pracowników, jak i stale rozwijającego się ekosystemu, wraz z misją dostarczania klientowi wartości biznesowej na każdym kroku transformacji biznesowej, uczyniło firmę IFS uznanym liderem w naszym sektorze. Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com/pl lub obserwując nas na Linkedin.
MKW
MKW GmbH Digital Automation powstała dzięki „Współpracy w zakresie inżynierii mechanicznej Wuppertal”. Firma została założona w latach 80. XX wieku z myślą o budowie specjalnych maszyn.
Dziś zajmujemy się całym procesem inżynierii mechanicznej. Klienci przynoszą nam swój produkt i otrzymują gotowy system produkcji. Obsługujemy szeroki zakres branż (takich jak medycyna, technologia motoryzacyjna, towary konsumpcyjne, kosmetyki) w wielu krajach.
Rozległa wiedza naszych pracowników tworzy naszą podstawę do rozwoju. Ponad 75 pracowników w lokalizacji Wuppertal (Nadrenia Północna-Westfalia / Niemcy) jest gotowych do realizacji zamówień klientów.
W kontekście inżynierii mechanicznej od samego początku zajmowaliśmy się wymianą danych sterowania maszynami (PLC) i komponentów IT. Nasze podstawowe kompetencje obejmują połączenie wszystkich komponentów. Dlatego wspieramy Cię w całym zakresie digitalizacji. Od czujnika do chmury.
W przypadku firmy zajmującej się inżynierią mechaniczną ponadprzeciętna liczba pracowników to twórcy oprogramowania (C # .Net), programiści do sterowania maszynami i administratorzy IT.
TriEnergy
TriEnergy – Eksperci w dziedzinie obniżania kosztów zużycia mediów energetycznych dla klientów biznesowych. W oparciu o lata doświadczeń, wiedzę i kontakty w branży prowadzi wszechstronne badania jakości dostarczanej energii, wdraża narzędzia wspomagające rozwój efektywności energetycznej w dużych i średnich przedsiębiorstwach, takie jak: systemy smart metering, kontroli pracy urządzeń i zarządzania zużyciem.
Realizuje audyty energetyczne wraz z odzyskiwaniem dla klienta kwot podatku akcyzowego i świadectw efektywności energetycznej.
Modernizuje sieci energetyczne, wykonuje instalacje fotowoltaiczne a także jako broker na rynku sprzedaży proponuje konkurencyjne ceny energii elektrycznej i gazu ziemnego.
Rozwiązania:
FBD
System Utrzymania Ruchu S.U.R.-FBD to rodzime rozwiązanie informatyczne klasy CMMS, przeznaczone dla Służb Utrzymania Ruchu. W odróżnieniu od programów lokalizowanych z wersji amerykańskich i zachodnioeuropejskich program nie zawiera funkcji, które są w polskich warunkach bezużyteczne. Jego głównym celem jest automatyzacja prac związanych z:
- Zarządzaniem środkami trwałymi infrastruktury;
- Prowadzeniem gospodarki remontowej;
- Prowadzeniem przeglądów technicznych i konserwacji maszyn;
- Prowadzeniem gospodarki magazynowej UR;
- Zarządzaniem zamówieniami na materiały i części zamienne;
- Raportowaniem i generowaniem statystyk.
Wdrożenie systemu umożliwi:
- Zwiększenie zdolności produkcyjnych;
- Zapewnienie sprawności maszyn według wymagań jakości;
- Zapewnienie bezpieczeństwa pracy;
- Wzrost jakości wykonywanych zadań;
- Minimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem ruchu;
- Redukcję zapasów magazynowych;
- Wsparcie we wdrażaniu norm jakościowych oraz dyrektyw UE;
- Redukcję braków produkcyjnych.
IFS
System IFS Applications™ zapewnia pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości działania firmy, ułatwia rozszerzenie oferty, skali oraz zasięgu działania.Charakterystyka:
- Szeroka funkcjonalność branżowa oraz obsługa procesów związanych z finansami, zarządzaniem zasobami ludzkimi i relacjami z klientami;
- Atrakcyjny, intuicyjny i wygodny interfejs IFS Aurena umożliwiający pracę w systemie z dowolnego urządzenia;
- Możliwość wdrożenia w modelu SaaS (Software-as- a-Service - oprogramowanie jako usługa) lub lokalnie (on-premise);
- Wsparcie działań globalnych i przejrzystość procesów biznesowych - pełny przegląd działalności całej firmy;
- Technologia IoT i rejestracja danych w czasie rzeczywistym na potrzeby predykcyjnego zarządzania usługami serwisowymi;
- Architektura wielowarstwowa (LAA), niskie koszty eksploatacji systemu, proaktywne zarządzanie jakością i ciągła innowacyjność dzięki regularnym aktualizacjom.
MKW
„MES-SUITE POPRAWIA WYDAJNOŚĆ, ZWIĘKSZA PRZEJRZYSTOŚĆ I OBNIŻA KOSZTY”
MES-Suite (Manufacturing Execution System) to połączenie między systemem ERP (Enterprise Resource Planning System) a zakładami produkcyjnymi. Optymalizuje to połączenie procesów z poziomem komercyjnym Twojej firmy. Wreszcie zwiększa to całkowitą wydajność Twojej firmy.
Elastyczne dostosowanie MES-Suite do dowolnego systemu jest jedną ze szczególnych zalet. Konfiguracja MES-Suite jest niezależna od miejsca produkcji, wielkości i obszaru. Dzięki temu łatwo jest zintegrować elastyczne oprogramowanie we wszystkich procesach. Doskonale kontrolujesz cały proces produkcji za pomocą wszystkich kluczowych wartości.
TriEnergy
OPTIMAL SMART HUB to innowacyjne rozwiązanie łączące najnowsze rozwiązania w zakresie pomiaru zużycia mediów, inteligentnych terminali transmisyjnych realizujących dwustronną komunikację z aplikacją informatyczną. Możliwość stałego monitorowania zużycia mediów wraz z narzędziem pozwalającym reagować na zaistniałe sytuacje sprawia, że OPTIMAL SMART HUB jest naprawdę inteligentnym systemem zarządzania mediami.
OPTIMAL SMART HUB składa się z:
- Platformy informatycznej Smart Metering HUB (SMH);
- Terminali komunikacyjnych Smart Metering Terminal (SMT);
- Inteligentnych liczników (energia elektryczna, ciepło, gaz);
- Innych urządzeń pomiarowych (pomiar temperatury, czujnik dymu itd.);
- Urządzenia sterujące.
Obszary zastosowania dla OPTIMAL SMART HUB to m.in.:
- Monitorowanie zużycia i jakości energii, ciepła lub gazu w przedsiębiorstwach przemysłowych (monitoring zakupu, zużycia poszczególnych linii lub procesów technologicznych, bilansowanie energetyczne przedsiębiorstwa);
- Monitorowanie zużycia mediów przez poszczególne linie technologiczne i urządzenia (w tym dla potrzeb chłodnictwa, klimatyzacji, oświetlenia, ogrzewania, produkcji sprężonego powietrza);
- Ocena efektów wdrożonych działań energooszczędnościowych;
- Monitoring stanów nieustalonych takich jak: zanik fazy, ponadumowny pobór energii biernej pojemnościowej i indukcyjnej, przekroczenia mocy.
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!