Informacje:
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Konferencję:
Najnowsze rozwiązania i trendy technologiczne dla zwiększenia efektywności przemysłu.
Rozmawiając z polskimi managerami firm produkcyjnych, często słyszymy o problemach z jakimi się borykają w swojej pracy. Najczęściej dotyczą one planowania produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, konieczności bieżącego monitorowania maszyn, rejestrowania genealogii produktu. Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn. Niestety, niejednokrotnie managerowie wykorzystują w swojej pracy jedynie arkusze excel, który nie jest już wystarczającym wsparciem. Dodatkowo istotny jest przepływ informacji pomiędzy produkcją a utrzymaniem ruchu.
Na spotkaniu przedstawione zostaną rozwiązania klasy ERP, MES, APS, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju.
Do udziału w Konferencji zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw
oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
W ramach Konferencji zapewniamy:
1. Konsultacje z doradcami biznesowymi BPC GROUP POLAND;
2. Możliwość przeprowadzenia rozmów indywidualnych z dostawcami;
3. Materiały konferencyjne:
- Książka "ERP. Systemy IT w Polsce. Analiza procesów inwestycyjnych",
- Branżowe raporty analityczne i magazyny autorstwa BPC GUIDE;
4. Serwis kawowy: aromatyczna kawa i ciasteczka;
5. Poczęstunek.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Zarządzanie produkcją seryjną i na indywidualne zamówienia z wykorzystaniem systemu ERP
- Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce)
- Zarządzanie dokumentacją w firmach produkcyjnych;
- Badanie efektywności maszyn – wskaźniki OEE, monitorowanie przestojów "ANDON";
- Jak fabryka XXI wieku może sprawnie reagować na nieplanowane sytuacje?
Agenda:
Rejestracja uczestników. Kawa powitalna.
Jak wybierać systemy IT, które usprawniają zarządzanie produkcją?
Iwona Gajda ukończyła studia magisterskie oraz doktoranckie z zakresu zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Zawodowo związana z branżą IT. Otrzymała wyróżnienia: „Strong Women in IT 2023 – Global Edition" oraz „Strong Women in IT 2021 – Global Edition”. Tym samym została zaliczona przez Kapitułę Projektu, do grona 195 kobiet z całego świata, które znacząco wpłynęły na kształt branży nowych technologii.
Exact w służbie ciągłego doskonalenia procesów w firmie produkcyjnej.
Paweł Seliga, absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej. Ma wieloletnie doświadczenia w branży IT, w większości obejmujące dostarczanie rozwiązań klasy ERP, BPM i DMS. Swoją karierę zawodową rozpoczynał od konsultacji i zarządzania projektami, a od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą rozwiązań informatycznych. Od 2016 roku pracuje w Exact Software Poland, gdzie odpowiada za sprzedaż rozwiązań Exact dla sektora przemysłowego.
Informatyka przemysłowa w zakresie efektywności i wydajności produkcji – MES, SCADA, Andon.
Przykładowe realizacje oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.
Absolwent Automatyki i Robotyki oraz Zarządzania Systemami Produkcyjnymi na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Począwszy od prac dyplomowych – dotyczących zagadnień zarządzania produkcją, związany z branżą nieprzerwanie od 2010 roku. W trakcie 12-letniej pracy zawodowej w ABIS miał okazję poznać specyfikę pracy zakładów produkcyjnych wielu branż.
Odpowiada m.in. za projekty koncepcyjne systemów informatyki przemysłowej i za ich kosztorysowanie. Uczestnik licznych konferencji tematycznych.
Przerwa kawowa. Rozmowy z Partnerami Technologicznymi.
Zwiększ kontrolę nad produkcją. Planowanie, realizacja, rozliczanie produkcji.
Wykorzystanie planowania MRP oraz wariantowaniaproduktów do optymalnego wykorzystania zasobów na produkcji.
Przerwa kawowa. Rozmowy z Partnerami Technologicznymi.
Planuj i rozliczaj łatwiej.
Zarządzanie przedsiębiorstwem w oparciu o system Rekord.ERP.
Produkcja Zaawansowana w SAP Business One.
Dariusz Szewczyk od ponad 20 lat (w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych) pracował w firmach informatycznych na stanowiskach account managera, dyrektora handlowego i kierownika sprzedaży, oferując klientom biznesowym rozwiązania klasy ERP. Ponadto zajmował się budowaniem sieci partnerskiej oraz utrzymywaniem relacji z partnerami. Przez 6 lat prowadził sprzedaż kursów e-learningowych oraz platform LMS i HCM, głównie dla klientów korporacyjnych z różnych branży.
W ramach firmy SUPREMIS od blisko 3 lat wspiera klientów w budowaniu efektywnych rozwiązań informatycznych, w oparciu o system SAP Business One - narzędzie wspomagające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów.
Przerwa kawowa. Rozmowy z Partnerami Technologicznymi. Poczęstunek.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Sponsorzy:
DSR S.A.
Dzięki autorskiemu systemowi firmy DSR – SFC 4FACTORY możliwy jest precyzyjny pomiar wydajności pracowników i maszyn na linii produkcyjnej. Rozwiązanie jest bezpieczne i elastyczne dzięki chmurowej platformie Microsoft Azure. Bez kosztownych inwestycji umożliwia osiąganie lepszych wyników ekonomicznych w firmach produkcyjnych na drodze do Przemysłu 4.0.
Partnerzy technologiczni:
GECOS Sp. z o.o.
GECOS Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się spółką informatyczną, jednym z wiodących dostawców oprogramowania oferowanego przez największych graczy na rynku technologii informacyjnych: Comarch, Microsoft, Google oraz IBM.
Specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych, wspierających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. Swoim klientom oferuje nowoczesne systemy IT z pełnym wsparciem wdrożeniowym, obejmującym analizę, przygotowanie projektu, instalację, konfigurację standardową oraz kastomizację systemów pod indywidualne potrzeby, migrację danych, szkolenia, asystę powdrożeniową i stały serwis wdrożonych rozwiązań.
Zapewnia wsparcie w zakresie wyboru i zakupu infrastruktury sprzętowej. Stale szuka najlepszych i najciekawszych rozwiązań, tworzy własne produkty w oparciu o nowoczesne platformy z myślą o rozwijaniu biznesu swoich klientów i wzmacniania ich przewagi konkurencyjnej.
ABIS
Działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: AVEVA/Wonderware, Siemens, Rockwell, Emerson, ABB, Kawasaki, Fanuc, KUKA, Cognex czy Keyence pozwoliła na przeprowadzenie ponad 1300 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
https://pl.linkedin.com/company/abis-krakow
Exact Software Poland Sp. z o.o.
Jest uznanym producentem i dostawcą nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Firma oferuje m.in. systemy wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP), aplikacje do automatyzacji procesów magazynowych (WMS), systemy elektronicznego obiegu dokumentów (Workflow), jak również zarządzania serwisem oraz prowadzenia handlu elektronicznego z wykorzystaniem portalu B2B e-Commerce. Oprogramowanie Exact umożliwia skuteczną automatyzację i optymalizację procesów biznesowych.Exact Software Poland działa na polskim rynku od 1992 roku. Od tego czasu z oprogramowania Exact Software skorzystało ponad 700 firm - zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Bazując na światowych standardach, Exact w Polsce uwzględnia wymogi lokalnego rynku. Firma świadczy kompleksowe usługi obejmujące analizę wymagań klienta na etapie planowania projektu wdrożenia oprogramowania, zarządzanie projektem wdrożeniowym, wsparcie implementacji systemu zarówno w formie szkoleń i konsultacji, jak również świadczenie posprzedażowej pomocy technicznej.
SUPREMIS
To największy Polski Złoty Partner SAP w zakresie produktu SAP Business One oraz aktualny i wielokrotnie nagradzany lider w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
Zespół, tworzony przez ponad 100 specjalistów, świadczy pełen zakres usług związanych ze wdrożeniami systemu, obsługą serwisową oraz stałym rozwojem oprogramowania. Największa ilość certyfikowanych pracowników oraz ponad 18-letnie doświadczenia z wdrożeń ponad 200 projektów SAP na międzynarodowym rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, pozwoliły firmie na budowę kompetencji i doświadczeń w zakresie implementacji pełnej oferty systemów zarządzania firmy SAP. To właśnie dlatego SUPREMIS jest w stanie sprawnie reagować na potrzeby klientów.
SUPREMIS kładzie nacisk na ciągły rozwój i jako partner SAP gwarantuje również profesjonalne wsparcie dotyczące wyboru najlepszych produktów. Wśród proponowanych nowoczesnych rozwiązań systemowych w chmurze znajdują się takie jak: SAP Business One, SAP Business ByDesign dla firm średnich i dużych oraz SAP S/4 HANA Cloud dla dużych przedsiębiorstw.
Monitor ERP System
Dostarczamy innowacyjny system zarządzania firmą - MONITOR ERP, stworzony w Szwecji i rozwijany z myślą o przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce. Strategią naszej firmy jest nieustanny rozwój i doskonalenie produktu zgodnie z aktualnymi trendami. Celem jest dostarczanie elastycznego rozwiązania, które niezależnie od wielkości i branży przedsiębiorstwa zapewnia pełną kontrolę procesów biznesowych, a także rozwój firmy. Ścisła, ponad 40-letnia współpraca z naszymi klientami gwarantuje, że system spełnia wymagania nowoczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych. Firma oferuje także szkolenia, doradztwo i wsparcie dla użytkowników systemu. MONITOR jest obecnie zainstalowany w ponad 4400 firmach produkcyjnych na całym świecie i tłumaczony na 14 języków.
Optimes
Od 16 lat zespół Syneo pomaga klientom osiągać pełnię potencjału produkcyjnego przez wdrożenia narzędzi informatycznych. Wdrożenia prowadzą praktycy produkcji (m. in. wieloletni dyrektor produkcji), a nie informatycy. Firma Syneo wyprodukowała i rozwija elastyczne systemy APS, MES, SCADA i CMMS dostosowane do polskich realiów oraz zintegrowane z 21 systemami ERP i CAD/CAM. Jako prekursor Przemysłu 4.0 rozwiązuje problemy z wydajnym i bezpiecznym funkcjonowaniem zakładu produkcyjnego. Zespół Syneo przejmuje odpowiedzialność za cele biznesowe klienta i skupia się na osiągnięciu mierzalnych rezultatów.
Dzięki współpracy szefowie fabryk zyskali pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów. Odzyskali kapitał zamrożony w magazynach i zoptymalizowali produkcję. Syneo w prosty sposób sprawia, że raportowanie produkcji jest rzetelne i regularne. Dostępność wszystkich rozwiązań na urządzeniach mobilnych zapewnia wygodę i oszczędność czasu. Dzięki oszczędności czasu i zwiększeniu wydajności produkcji managerowie mogą skupić się na tym co naprawdę ważne.
Rekord SI
Firma REKORD SI została założona w 1989 roku przez mgr inż. Janusza Szymurę. W ciągu 30 lat swojego istnienia na polskim rynku oprogramowania, stała się firmą o ogólnopolskim zasięgu, oferującą najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne dla jednostek administracji publicznej i przedsiębiorstw produkcyjnych.
REKORD SI jest producentem dwóch autorskich pakietów oprogramowania: RATUSZ® i REKORD.ERP.
Firma świadczy pełen zakres usług: od konsultingu, dostawy sprzętu, rozwiązań internetowych, integracji oprogramowania, dostosowania systemów informatycznych do potrzeb klienta, aż po opiekę wdrożeniową, usługi szkoleniowe. Z usług REKORDU korzysta ponad 300 jednostek administracji publicznej oraz ponad 200 przedsiębiorstw na terenie całego kraju.
Rozwiązania:
Optimes
Główny produkt firmy Syneo to system OptiMES, który stanowi rozwiązanie problemów z wydajnym i bezpiecznym funkcjonowaniem zakładu. Dzięki wdrożeniom szefowie fabryk zyskali pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego. Odzyskali kapitał zamrożony w magazynach i zoptymalizowali produkcję.OptiMES w prosty sposób sprawia, że planowanie i raportowanie produkcji przez pracowników i maszyny jest rzetelne i regularne. Dzięki dostępności na urządzeniach mobilnych zapewnia wygodę i oszczędność czasu. Daje pełną kontrolę nad funkcjonowaniem dostaw oraz planowaniem zasobów. Odciążając z obowiązków, Optimes umożliwia spokojne i bezpieczne planowanie i nadzorowanie produkcji.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe średnich i dużych firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilkunastu, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z nielicznych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo. Zostało wyposażone w przejrzysty, intuicyjny interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platrofma analityczna Business Intelligence I bazodanowa SAP HANA;
- System Zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property Management dla SAP B1
- SAP Analytics Cloud (narzędzie Business Intelligence oraz SAP Analytics Cloud Planning)
- SAP CX (Customer Experience), SAP Sales and Service Cloud oraz SAP Emarsys
- CRM dla sprzedaży – SAP Sales Cloud
- CRM dla Serwisu – SAP Service Cloud
- CRM dla Marketingu – SAP Emarsys Customer Engagement
- CRM dla Ecommerce – SAP Commerce Cloud
- System kadrowo – płacowy Symfonia R2 Płatnik + Symfonia HR
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
• Sprzedaż i dystrybucja;
• Księgowość;
• Gospodarka materiałowa;
• Produkcja i zaopatrzenie.
Gecos Comarch
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce.
Abis inTouch
Firma przedstawi rozwiązania informatyczne obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie produkcji w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników. – Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie wskaźników OEE. – Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne. – Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.
Komputerowe wspomaganie produkcji - MES:
W swojej działalności Abis opiera się głównie na produktach amerykańskiej korporacji Wonderware. Wonderware System Platform jest najlepiej zintegrowanym zestawem oprogramowaniem dla przemysłu, który pozwala na wszechstronną obsługę klienta.Współcześnie pojęcie klasycznej wizualizacji jest coraz powszechniej rozumiane jako dostarczenie nie tylko bieżącej informacji o stanie obiektu, ale również jako skomplikowany system zbierania danych i wielowymiarowego raportowania produkcji. To elastyczne raporty stanowią dziś o atrakcyjności produktu i stopy zwrotu na inwestycji. Celem systemów komputerowych jest znalezienie przyczyn przestojów (downtime), wad, strat, stworzenie genealogii produktu oraz pełnych danych pomiarowych. Przez to możliwe jest podniesienie efektywności i wydajności produkcji. Firma Abis systematycznie podąża za rozwojem tych technologii oferując klientom najwyższą jakość usług.
Śledzenie i zarządzanie procesami przemysłowymi:
We współczesnych zakładach produkcyjnych ważnym aspektem związanym z nadzorowaniem procesów produkcyjnych jest monitoring stanu pracy parku maszynowego. Maszyny, urządzenia, agregaty oraz całe linie produkcyjne są środkami wytwarzania, bez których realizacja procesu produkcyjnego nie byłaby możliwa, dlatego ich praca musi być ciągle monitorowana. Informacje o stanie pracy maszyn i urządzeń powinny być przede wszystkim wiarygodne. Zapewniają to systemy kasy MES.O skuteczności tych systemów świadczą opinie użytkowników. Wskazują oni na redukcję odpadów o 20%, skrócenie czasu cyklu produkcji o 50%, poprawienie czasu terminowych dostaw o 60%, zwiększenie wydajności fabryki o 33% oraz redukcję zapasów o 60%.
Exact Software Poland Sp. z o.o.
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
Monitor ERP System
System Monitor ERP obejmuje kluczowe procesy każdej firmy wytwórczej, zapewniając sprawne i efektywne zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich. Oprogramowanie umożliwia wykorzystanie zintegrowanych z systemem aplikacji dodatkowych obejmujących m.in. zarządzanie dokumentami, EDI, elektroniczne zarządzanie fakturamii, zarządzanie narzędziami, księgowość zarządczą, konfigurator produktów, PDA czy sklep online. Dzięki szwedzkim korzeniom, system został zaprojektowany pod kątem wygody obsługi, efektywności finansowej i sprawności procesów. Rozwiązanie zapewnia wysoce pozytywne doświadczenia użytkowników, dzięki prostocie interfejsu i przejrzystemu monitorowaniu procesów biznesowych firmy produkcyjnej.
Mobile Climate Control
Rekord Pomorze
Pakiet Rekord ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi, Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.
Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi, z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny (okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows, natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.
Najważniejsze cechy systemu ERP firmy Rekord:
- Pełna integracja: poszczególne systemy wzajemnie współdziałają poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych w serwerze bazy danych. Każda informacja jest tylko raz wprowadzana, a następnie wykorzystywana równolegle przez wszystkie systemy, co gwarantuje spójność danych.
- Bezpieczeństwo informacji: użyte narzędzia programowania, jak i przyjęte rozwiązania, zapewniają pełne zabezpieczenie informacji zarówno przed ich utratą, jak i dostępem osób niepowołanych. Systemy są dostosowane do wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych i dają możliwość rejestrowania dostępu do danych, a także grupowanie użytkowników wynikające np. z ograniczenia zakresu dostępnych danych czy wykonywanych funkcji. Posiadają możliwość przekazania dokumentów do archiwum wraz z obsługą dokumentów zarchiwizowanych.
- Łatwość obsługi: programy są przyjazne dla użytkownika, posiadają jednolity polskojęzyczny interfejs. Posiadają dokumentację użytkową w języku polskim.
- Otwartość pakietu: pakiet składa się z autonomicznych, zintegrowanych systemów i jest stale rozbudowywany o nowe moduły, obejmujące coraz szerszy zakres działalności przedsiębiorstw. Dzięki parametryzacji możliwe jest dostosowanie pracy do indywidualnych potrzeb użytkowników.
- Gwarancje zgodności z przepisami: wszystkie programy są zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi. W przypadku zmiany przepisów dokonywane są odpowiednie zmiany w oprogramowaniu.
- Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami.
Prezentacja Systemu Rekord.ERP
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!