Konferencja w Poznaniu

Informacje:

BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na spotkanie:

 

Nowoczesna produkcja

Najnowsze rozwiązania i trendy technologiczne dla zwiększenia efektywności przemysłu

________________________________________________________________________________________________

Szanowni Państwo,

 

W trosce o Państwa bezpieczeństwo podjęliśmy decyzję o odwołaniu konferencji 19 marca 2020 r. w Poznaniu. Pozostajemy w kontakcie z wszystkim zarejestrowanymi osobami, cały czas wspierając Państwa w procesie wyboru systemów IT. Nasi konsultanci przekażą Państwu informacje o nadchodzących wydarzeniach, które odpowiadają wskazanym potrzebom.

 

Ponadto uruchomiliśmy szereg internetowych spotkań konferencyjnych i warsztatowych, w trakcie których przekazujemy Państwu wiedzę o systemach IT oraz metodologii wyboru rozwiązań. Oferta ta jest na bieżąco uzupełniania o nowe propozycje.

 

Harmonogram i rejestracja znajduje się na stronach konferencyjnych.

 

Zapraszamy do kontaktu.

_______________________________________________________________________________________________

Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.

Do udziału w Konferencji zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw
oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

 

W ramach Konferencji zapewniamy:

 

1. Konsultacje z doradcami biznesowymi BPC GROUP POLAND;

2. Możliwość przeprowadzenia rozmów indywidualnych z dostawcami;

3. Materiały konferencyjne:

  • Książka "ERP. Systemy IT w Polsce. Analiza procesów inwestycyjnych",
  • Branżowe raporty analityczne i magazyny autorstwa BPC GUIDE;

4. Serwis kawowy: aromatyczna kawa i ciasteczka;

5. Poczęstunek.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Zarządzanie produkcją seryjną i na indywidualne zamówienia z wykorzystaniem systemu ERP
  • Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce)
  • Zarządzanie dokumentacją w firmach produkcyjnych;
  • Badanie efektywności maszyn – wskaźniki OEE, monitorowanie przestojów "ANDON";
  • Jak fabryka XXI wieku może sprawnie reagować na nieplanowane sytuacje?

Agenda:

Rejestracja uczestników. Kawa powitalna.
Wprowadzenie do spotkania.
Zarządzanie dokumentacją w firmach produkcyjnych.
Dominik Szafrański, Senior Sales Executive, Exact Software Poland Sp. z o.o.
Dominik Szafrański, Senior Sales Executive, Exact Software Poland Sp. z o.o.Exact Software Poland Sp. z o.o.
Planuj i rozliczaj łatwiej.
Karol Chęciński, Prezes Zarządu, OptiMES
Karol Chęciński, Prezes Zarządu, OptiMESOptiMES, Prezes Zarządu
Robert Paras, Dyrektor Wdrożeń Przemysłowych, OptiMES
Robert Paras, Dyrektor Wdrożeń Przemysłowych, OptiMES OptiMES

Zwiększ kontrolę nad produkcją. Planowanie, realizacja, rozliczanie produkcji.
Tadeusz Jerzak, Dyrektor Konsultingu, GECOS Sp. z o.o.
Tadeusz Jerzak, Dyrektor Konsultingu, GECOS Sp. z o.o.GECOS Sp. z o.o.
Agnieszka Szymczak, Specjalista ds. wdrożeń, GECOS Sp. z o.o.
Agnieszka Szymczak, Specjalista ds. wdrożeń, GECOS Sp. z o.o. GECOS Sp. z o.o.

Przerwa kawowa. Dyskusja.
Badanie efektywności maszyn – wskaźniki OEE, monitorowanie przestojów
Piotr Ritter, Inżynier Sprzedaży, Raion Software
Piotr Ritter, Inżynier Sprzedaży, Raion SoftwareRaion Software, Inżynier Sprzedaży
Adam Ryczkowski, Solution Architect, Raion Software
Adam Ryczkowski, Solution Architect, Raion Software Raion Software

Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesach sterowania
i planowania produkcji w warunkach dużej zmienności.
Grzegorz Skowronek, Dyrektor Handlowy, IPOsystem
Grzegorz Skowronek, Dyrektor Handlowy, IPOsystemIPOsystem, Dyrektor Handlowy

Od początku kariery zawodowej związany z działaniami nakierowanymi na sprzedaż i obsługę klienta, głownie w branżach przemysłowych. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe, którego wspólnym mianownikiem jest rozwój rynku. W UIBS Teamwork odpowiada za sprzedaż IPOsystem jako nowoczesnego narzędzia dla firm produkcyjnych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Wykorzystanie planowania MRP oraz wariantowania
produktów do optymalnego wykorzystania zasobów na produkcji.
Maciej Swienton, Dyrektor Zarządzający, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.
Maciej Swienton, Dyrektor Zarządzający, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.Monitor ERP System Polska Sp. z o.o., Dyrektor Zarządzający
Radosław Gubała, Manager ds. sprzedaży, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.
Radosław Gubała, Manager ds. sprzedaży, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

Przerwa kawowa. Dyskusja.
Jak zwiększyć potencjał produkcyjny przedsiębiorstwa?

Monitorowanie pracy maszyn i obliczanie OEE – w czasie rzeczywistym.

Rzeczywiste wykorzystanie zasobów produkcyjnych. Wsparcie inicjatyw

ciągłego doskonalenia. Poprawa komunikacji wewnątrz zakładowej.

Piotr Leśniak, Konsultant Systemowy, Operator Systems Poland
Piotr Leśniak, Konsultant Systemowy, Operator Systems PolandOperator Systems Poland, Konsultant Systemowy
Produkcja Zaawansowana w SAP Business One.
Dariusz Szewczyk, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o.
Dariusz Szewczyk, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o.+48 883 371 100 dariusz.szewczyk@supremis.pl

Dariusz Szewczyk od ponad 20 lat (w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych) pracował w firmach informatycznych na stanowiskach account managera, dyrektora handlowego i kierownika sprzedaży, oferując klientom biznesowym rozwiązania klasy ERP. Ponadto zajmował się budowaniem sieci partnerskiej oraz utrzymywaniem relacji z partnerami. Przez 6 lat prowadził sprzedaż kursów e-learningowych oraz platform LMS i HCM, głównie dla klientów korporacyjnych z różnych branży.

W ramach firmy SUPREMIS od blisko 3 lat wspiera klientów w budowaniu efektywnych rozwiązań informatycznych, w oparciu o system SAP Business One - narzędzie wspomagające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów.

Bezpieczeństwo i ochrona danych w rozproszonej strukturze działalności
(oddziały, punkty sprzedaży, wiele miejsc dostępu do danych jak aplikacje
mobilne, praca zdalna, B2B, e-commerce).

Kompleksowa ochrona danych z technologią de-duplikacji w rozwiązaniach Dell EMC Data Protection. Czyli jak skuteczne skrócić czas backupu,zredukować transfer w sieci oraz szybko odtworzyć dane.

Jakub Wychowański, Prezes Zarządu, Vecto Sp. z o.o.
Jakub Wychowański, Prezes Zarządu, Vecto Sp. z o.o.Vecto Sp. z o.o., Członek Zarządu
Przerwa kawowa. Dyskusja. Poczęstunek.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

GECOS Sp. z o.o.

GECOS Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się spółką informatyczną, jednym z wiodących dostawców oprogramowania oferowanego przez największych graczy na rynku technologii informacyjnych: Comarch, Microsoft, Google oraz IBM.

 

Specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych, wspierających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. Swoim klientom oferuje nowoczesne systemy IT z pełnym wsparciem wdrożeniowym, obejmującym analizę, przygotowanie projektu, instalację, konfigurację standardową oraz kastomizację systemów pod indywidualne potrzeby, migrację danych, szkolenia, asystę powdrożeniową i stały serwis wdrożonych rozwiązań.

 

Zapewnia wsparcie w zakresie wyboru i zakupu infrastruktury sprzętowej. Stale szuka najlepszych i najciekawszych rozwiązań, tworzy własne produkty w oparciu o nowoczesne platformy z myślą o rozwijaniu biznesu swoich klientów i wzmacniania ich przewagi konkurencyjnej.

logo

Exact Software Poland Sp. z o.o.

Jest uznanym producentem i dostawcą nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Firma oferuje m.in. systemy wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP), aplikacje do automatyzacji procesów magazynowych (WMS), systemy elektronicznego obiegu dokumentów (Workflow), jak również zarządzania serwisem oraz prowadzenia handlu elektronicznego z wykorzystaniem portalu B2B e-Commerce. Oprogramowanie Exact umożliwia skuteczną automatyzację i optymalizację procesów biznesowych.Exact Software Poland działa na polskim rynku od 1992 roku. Od tego czasu z oprogramowania Exact Software skorzystało ponad 700 firm - zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Bazując na światowych standardach, Exact w Polsce uwzględnia wymogi lokalnego rynku. Firma świadczy kompleksowe usługi obejmujące analizę wymagań klienta na etapie planowania projektu wdrożenia oprogramowania, zarządzanie projektem wdrożeniowym, wsparcie implementacji systemu zarówno w formie szkoleń i konsultacji, jak również świadczenie posprzedażowej pomocy technicznej.

logo

SUPREMIS

To największy Polski Złoty Partner SAP w zakresie produktu SAP Business One oraz aktualny i wielokrotnie nagradzany lider w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.

Zespół, tworzony przez ponad 100 specjalistów, świadczy pełen zakres usług związanych ze wdrożeniami systemu, obsługą serwisową oraz stałym rozwojem oprogramowania. Największa ilość certyfikowanych pracowników oraz ponad 18-letnie doświadczenia z wdrożeń ponad 200 projektów SAP na międzynarodowym rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, pozwoliły firmie na budowę kompetencji i doświadczeń w zakresie implementacji pełnej oferty systemów zarządzania firmy SAP. To właśnie dlatego SUPREMIS jest w stanie sprawnie reagować na potrzeby klientów.

SUPREMIS kładzie nacisk na ciągły rozwój i jako partner SAP gwarantuje również profesjonalne wsparcie dotyczące wyboru najlepszych produktów. Wśród proponowanych nowoczesnych rozwiązań systemowych w chmurze znajdują się takie jak: SAP Business One, SAP Business ByDesign dla firm średnich i dużych oraz SAP S/4 HANA Cloud dla dużych przedsiębiorstw.

logo

Monitor ERP System

Dostarczamy innowacyjny system zarządzania firmą - MONITOR ERP, stworzony w Szwecji i rozwijany z myślą o przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce. Strategią naszej firmy jest nieustanny rozwój i doskonalenie produktu zgodnie z aktualnymi trendami. Celem jest dostarczanie elastycznego rozwiązania, które niezależnie od wielkości i branży przedsiębiorstwa zapewnia pełną kontrolę procesów biznesowych, a także rozwój firmy. Ścisła, ponad 40-letnia współpraca z naszymi klientami gwarantuje, że system spełnia wymagania nowoczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych. Firma oferuje także szkolenia, doradztwo i wsparcie dla użytkowników systemu. MONITOR jest obecnie zainstalowany w ponad 4400 firmach produkcyjnych na całym świecie i tłumaczony na 14 języków.

logo

Optimes

Od 16 lat zespół Syneo pomaga klientom osiągać pełnię potencjału produkcyjnego przez wdrożenia narzędzi informatycznych. Wdrożenia prowadzą praktycy produkcji (m. in. wieloletni dyrektor produkcji), a nie informatycy. Firma Syneo wyprodukowała i rozwija elastyczne systemy APS, MES, SCADA i CMMS dostosowane do polskich realiów oraz zintegrowane z 21 systemami ERP i CAD/CAM. Jako prekursor Przemysłu 4.0 rozwiązuje problemy z wydajnym i bezpiecznym funkcjonowaniem zakładu produkcyjnego. Zespół Syneo przejmuje odpowiedzialność za cele biznesowe klienta i skupia się na osiągnięciu mierzalnych rezultatów.

 

Dzięki współpracy szefowie fabryk zyskali pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów. Odzyskali kapitał zamrożony w magazynach i zoptymalizowali produkcję. Syneo w prosty sposób sprawia, że raportowanie produkcji jest rzetelne i regularne. Dostępność wszystkich rozwiązań na urządzeniach mobilnych zapewnia wygodę i oszczędność czasu. Dzięki oszczędności czasu i zwiększeniu wydajności produkcji managerowie mogą skupić się na tym co naprawdę ważne.

logo

RAION

Raion Software sp.z.o.o to firma, której twórcy postawili przed sobą zadanie poprawienia wydajności i szybkości pracy w zakładach produkcyjnych, przy pomocy nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Zajmujemy się wdrażaniem systemów MES, systemów służących do monitoringu pracy maszyn, jak również posiadamy dedykowane rozwiązania dla obszarów logistyki i jakości. Jesteśmy autorem wszystkich systemów wchodzących w skład portfolio Raion Software sp. z o.o.

 

Do każdej realizacji podchodzimy kompleksowo, ponieważ poza dostarczeniem i wdrożeniem oprogramowania, łączymy się z maszynami i pomagamy pozyskać informacje bezpośrednio z linii produkcyjnych. Nasi specjaliści zajmują się tworzeniem i projektowaniem oprogramowania, wdrożeniem rozwiązań, w tym również montażem niezbędnego sprzętu oraz komunikacją z maszynami. Nasz zespół dysponuje nowoczesnymi narzędziami, dużą wiedzą, a także tym, czego nie da się zdobyć w żaden inny sposób niż ciężką i sumienną pracą przez lata – doświadczeniem. Pozwala to nam na podejmowanie się nawet tych najbardziej nietypowych zadań, jakie stawiają przed nami nasi Klienci.

logo

Operator Systems Poland

Operator Systems jest wiodącym dostawcą zintegrowanych, ustandaryzowanych Systemów Realizacji Produkcji (MES) przeznaczonych dla firm z produkcją dyskretną i procesową.

 

Misja firmy Operator brzmi: „Visibility for Improvements”. Wiemy, że wszystkie firmy produkcyjne nieustannie szukają sposobów na zwiększenie efektywności i konkurencyjności. Operator oferuje takim firmom pełną gamę produktów i usług, które pomagają spełniać to zadanie. Nasze rozwiązanie – Platforma Operator – nie tylko obejmuje procesy produkcyjne, ale również wpływa na cały łańcuch dostaw, dystrybucji, zapewnienia jakości oraz utrzymania ruchu.

 

Operator Systems zajmuje się systemami klasy MES od ponad 20 lat. Dziś mamy blisko 100 instalacji, a ponad 10 000 użytkowników dziennie stosuje Operatora jako podstawową aplikację na hali produkcyjnej. Firma ma siedzibę w Herlev koło Kopenhagi w Danii, a w Polsce posiada biuro w Krakowie.

logo

Vecto

VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.

 

Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.

 

Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.

IPOsystem

IPOsystem – pierwszy na świecie autonomiczny system decyzyjny (ADS) automatyzujący procesy planowania i bezpośredniego zarządzania zasobami na halach produkcyjnych.
 

IPOsystem to cyfrowy szef produkcji, który samodzielnie zarządza pracownikami i maszynami na halach, bez udziału planistów i osób dozoru bezpośredniego, zapewniając terminową realizację zleceń produkcyjnych przy maksymalnym wykorzystaniu dostępnego czasu zasobów.
 

IPOsystem w czasie rzeczywistym podejmuje optymalne decyzje dotyczące kolejności realizacji i doboru zasobów dla poszczególnych czynności technologicznych. Każdy pracownik, po zgłoszeniu się do systemu, otrzymuje natychmiast polecenie realizacji optymalnej na dany moment operacji. Takie działanie systemu jest możliwe tylko dlatego, że obliczenia wydania kolejnych prac są realizowane w czasie rzeczywistym, bez procesu harmonogramowania!
 

IPOsystem to kluczowe narzędzie cyfryzacji obszarów produkcyjnych. Jego inteligentne algorytmy oraz innowacyjne narzędzia śledzenia stanu zasobów produkcyjnych powodują, że idea autonomicznych, zdalnie zarządzanych fabryk staje się rzeczywistością.
 

IPOsystem działa w blisko 60 fabrykach w Polsce, sterując pracą ponad 12 000 pracowników i generując ok. 50 000 decyzji operacyjnych dziennie.
 

Więcej: www.iposystem.com

Autonomiczny system decyzyjny - przyszłość zarządzania produkcją

Rozwiązania:

Optimes

Główny produkt firmy Syneo to system OptiMES, który stanowi rozwiązanie problemów z wydajnym i bezpiecznym funkcjonowaniem zakładu. Dzięki wdrożeniom szefowie fabryk zyskali pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego. Odzyskali kapitał zamrożony w magazynach i zoptymalizowali produkcję.OptiMES w prosty sposób sprawia, że planowanie i raportowanie produkcji przez pracowników i maszyny jest rzetelne i regularne. Dzięki dostępności na urządzeniach mobilnych zapewnia wygodę i oszczędność czasu. Daje pełną kontrolę nad funkcjonowaniem dostaw oraz planowaniem zasobów. Odciążając z obowiązków, Optimes umożliwia spokojne i bezpieczne planowanie i nadzorowanie produkcji.

RAION

CyberVision System to system przeznaczony do usprawnienia procesu produkcji poprzez sygnalizację miejsca przestoju i wizualizację procesu produkcji na podstawie współczynników OEE i KPI.Każde zakłócenie w produkcji jest wykrywane poprzez zamontowane czujniki lub zgłaszane przez pracownika przy pomocy przycisku „ANDON”. Zgłoszona awaria jest widoczna na monitorach, w aplikacji zarządzającej oraz sygnalizowana przez kolumnę świetlną. Dodatkowo system wylicza współczynniki produkcyjne, które przypisane są indywidualnie do stanowiska pracy. Na tej podstawie generowane są raporty.

SUPREMIS

SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe średnich i dużych firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilkunastu, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z nielicznych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo. Zostało wyposażone w przejrzysty, intuicyjny interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych. 


Oferowane rozwiązania:

  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platrofma analityczna Business Intelligence I bazodanowa SAP HANA;
  • System Zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property Management dla SAP B1
  • SAP Analytics Cloud (narzędzie Business Intelligence oraz SAP Analytics Cloud Planning)
  • SAP CX (Customer Experience), SAP Sales and Service Cloud oraz SAP Emarsys
    • CRM dla sprzedaży – SAP Sales Cloud
    • CRM dla Serwisu – SAP Service Cloud
    • CRM dla Marketingu – SAP Emarsys Customer Engagement
    • CRM dla Ecommerce – SAP Commerce Cloud
  • System kadrowo – płacowy Symfonia R2 Płatnik + Symfonia HR


SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
•    Sprzedaż i dystrybucja;
•    Księgowość;
•    Gospodarka materiałowa;
•    Produkcja i zaopatrzenie.
 

SAP Business One

logo

Gecos Comarch

Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.

 

Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce.

 

Zobacz folder Comarch ERP XL

Exact Software Poland Sp. z o.o.

Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.

Monitor ERP System

System Monitor ERP obejmuje kluczowe procesy każdej firmy wytwórczej, zapewniając sprawne i efektywne zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich. Oprogramowanie umożliwia wykorzystanie zintegrowanych z systemem aplikacji dodatkowych obejmujących m.in. zarządzanie dokumentami, EDI, elektroniczne zarządzanie fakturamii, zarządzanie narzędziami, księgowość zarządczą, konfigurator produktów, PDA czy sklep online. Dzięki szwedzkim korzeniom, system został zaprojektowany pod kątem wygody obsługi, efektywności finansowej i sprawności procesów. Rozwiązanie zapewnia wysoce pozytywne doświadczenia użytkowników, dzięki prostocie interfejsu i przejrzystemu monitorowaniu procesów biznesowych firmy produkcyjnej.

 

Mobile Climate Control

IPOsystem

IPOsystem – pierwszy na świecie autonomiczny system decyzyjny (ADS) automatyzujący procesy planowania i bezpośredniego zarządzania zasobami na halach produkcyjnych.
 

IPOsystem to cyfrowy szef produkcji, który samodzielnie zarządza pracownikami i maszynami na halach, bez udziału planistów i osób dozoru bezpośredniego, zapewniając terminową realizację zleceń produkcyjnych przy maksymalnym wykorzystaniu dostępnego czasu zasobów.
 

IPOsystem w czasie rzeczywistym podejmuje optymalne decyzje dotyczące kolejności realizacji i doboru zasobów dla poszczególnych czynności technologicznych. Każdy pracownik, po zgłoszeniu się do systemu, otrzymuje natychmiast polecenie realizacji optymalnej na dany moment operacji. Takie działanie systemu jest możliwe tylko dlatego, że obliczenia wydania kolejnych prac są realizowane w czasie rzeczywistym, bez procesu harmonogramowania!
 

IPOsystem to kluczowe narzędzie cyfryzacji obszarów produkcyjnych. Jego inteligentne algorytmy oraz innowacyjne narzędzia śledzenia stanu zasobów produkcyjnych powodują, że idea autonomicznych, zdalnie zarządzanych fabryk staje się rzeczywistością.
 

IPOsystem działa w blisko 60 fabrykach w Polsce, sterując pracą ponad 12 000 pracowników i generując ok. 50 000 decyzji operacyjnych dziennie.
 

Więcej: www.iposystem.com

Autonomiczny system decyzyjny - przyszłość zarządzania produkcją

 

Vecto

Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.

 

W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.

Operator Systems

Platforma Operator - rozwiązanie klasy MES z zaawansowanymi funkcjami monitorowania efektywności przy pomoc wskaźnika OEE. System ten uzupełnia lukę pomiędzy systemami ERP a produkcją. Daje pełen obraz realizacji produkcji, co pozwala na zmniejszenie kosztów oraz zwiększenie produktywności przy jednoczesnym podniesieniu jakości wyrobu gotowego.

 

Platforma Operator pokrywa wszystkie funkcje potrzebne do realizacji codziennych zadań w zarządzaniu zasobami produkcyjnymi - zarówno pracownikami, jak i maszynami. Kontroluje realizację całego procesu produkcyjnego – od dostawy surowca aż do wyprodukowania sprawdzonego wyrobu gotowego. Wspiera przepływ informacji, komunikując się z maszynami i PLC (za pomocą m.in. protokołu OPC/OPC UA) oraz integrując z systemami nadrzędnymi (ERP, APS, Excel, itp.). Platforma Operator umożliwia "odchudzenie" produkcji, czyli uzyskanie większej produktywności z istniejących zasobów produkcyjnych w prosty sposób.

 

System Operator obejmuje wszystkie potrzeby funkcjonalne na poziomie hali produkcyjnej, szczególnie w branżach takich jak meblarska, spożywcza, automotive, celulozowo-papiernicza, tworzyw sztucznych oraz produkcji ogólnej. Platforma Operator oferuje szereg modułów do obsługi wszystkich procesów na hali produkcyjnej:

  • Zbieranie i konsolidacja danych;
  • Niezależny system wsparcia produkcji 24/7;
  • Łatwa integracja z dowolnym systemem ERP;
  • Standardowe podłączenie do sterowników (PLC) maszyn przez OPC;
  • Współpraca z czytnikami kodów kreskowych, urządzeniami zewnętrznymi i RFID;
  • Przyjazny dla użytkownika interfejs specjalizowany do stanowiska produkcyjnego;
  • Łatwe dostosowanie i modyfikowanie aplikacji w celu wsparcia konkretnych potrzeb klienta.

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Konferencja w Poznaniu"

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl