Comarch współpracuje z firmą Ford w zakresie dostarczenia i rozwoju programu lojalnościowego FordPass Rewards w ramach kompleksowej aplikacji mobilnej FordPass dla klientów firmy. Aplikacja FordPass zadebiutowała w Stanach Zjednoczonych w roku 2016, a obecnie działa również w Kanadzie, Chinach i na wybranych rynkach w Europie.
Dzięki aplikacji FordPass użytkownicy mają kontrolę nad swoimi pojazdami, mogą lokalizować i konsolidować ważne dane o pojazdach, korzystać z pomocy drogowej oraz zdobywać i wymieniać punkty FordPass Rewards. Program, obsługiwany przez system Comarch Loyalty Management, umożliwia zdobywanie punktów FordPass Rewards na wiele sposobów. Uczestnicy programu otrzymują punkty przy zakupie lub leasingu nowego bądź używanego pojazdu marki Ford na gwarancji od uczestniczącego w programie dealera. Program obejmuje również aktywację i utrzymanie modemu FordPass Connect, serwisowanie pojazdów i realizację różnych działań w zakresie zarządzania marką w internecie.
– Zaangażowanie Forda w budowanie bardziej znaczących relacji z klientami wciąż napędza sukces tego programu– powiedział Jeremiasz Filipiak, Dyrektor Generalny oraz Szef Działu Badań i Rozwoju w Comarch Inc. – Program FordPass Rewards jest niezwykle innowacyjny i cieszymy się, że możemy wspierać ten projekt, korzystając z autorskich rozwiązań lojalnościowych firmy Comarch.
Po 20 latach opracowywania własnego oprogramowania i usług do zarządzania systemem lojalnościowym, firma Ford zdecydowała się na wsparcie firmy Comarch w zakresie stworzenia w pełni zintegrowanej, spersonalizowanej platformy dla swoich klientów, mającej na celu utrzymanie wysokiej pozycji marki na rynku i zapewnienie bezproblemowej obsługi posprzedażowej. Od momentu premiery FordPass wciąż się rozwija, na rynek wprowadzane są stale nowe funkcje, a rejestracja przekroczyła już trzy miliony członków w USA.
O firmie Comarch
Firma Comarch, założona w 1993 r., ma ponad 25-letnie doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i integracji rozwiązań IT dla dużych przedsiębiorstw z branż takich jak: linie lotnicze, biura podróży, telekomunikacja, instytucje finansowe, a także firm detaliczne i producenci dóbr konsumenckich. Portfolio Comarch CRM&Marketing obejmujące systemy zarządzania relacjami z klientami i działania marketingowe – w skład, którego wchodzi wielokrotnie nagradzany system Comarch Loyalty Management (CLM) – to również szeroki zakres zaawansowanych rozwiązań marketingowych, budowanie lojalności i maksymalnego zaangażowania klienta. Firma Comarch jest dostawcą kompleksowych rozwiązań lojalnościowych i angażowania klienta. Oprócz najlepszych technologii i produktów, firma Comarch oferuje również pełen pakiet usług zarządzanych wspierających klientów podczas korzystania z programu lojalnościowego. Dzięki tysiącom pomyślnie zrealizowanych projektów, 20 centrom przetwarzania danych i ponad 6500 pracownikom w ponad 90 biurach na całym świecie, firma Comarch dysponuje wsparciem i infrastrukturą niezbędną do dużych wdrożeń.