Comarch został sponsorem ekstraklasowego, zajmującego obecnie drugie miejsce w Ligue 1, klubu piłkarskiego OSC z Lille we Francji. Firma informatyczna będzie wspierać piłkarzy do końca sezonu 2019-2020.
Sponsoring drużyny z Lille ma na celu stworzenie współpracy na szerszą skalę, która przyczyniłaby się do zbudowania większej rozpoznawalności marki Comarch we Francji. Począwszy od meczu LOSC -Dijon FCO (03.03.19), przez cały sezon, logo Comarch będzie widniało na koszulkach piłkarzy z Lille, jak również na telebimach areny stadionu Pierre Mauroy w Lille oraz na oficjalnych znakach siedziby klubu LOSC.
Comarch działa na rynku francuskim od 2006 roku, regionalna siedziba główna znajduje się w Lezennes na północy Francji, oraz w Grenoble i od niedawna również w Lyonie. Działalność firmy koncentruje się głównie na sektorze handlu detalicznego, przemyśle i rozwiązaniach informatycznych dla służby zdrowia. Spółka współpracuje z firmami na rynku francuskim, takimi jak: Auchan, Galeries Lafayette, PMU, Eram, Leroy Merlin czy La Redoute.
– Mamy zaszczyt ogłosić rozpoczęcie współpracy Comarch z LOSC. Comarch – polska spółka reprezentuje wymiar międzynarodowy; jednocześnie będąc obecną na rynku lokalnym, oferując rozwiązania informatyczne dla czołowych firm z regionu północnej Francji. Janusz Filipiak, poza przodowaniem w dziedzinie hi-tech, jest również wielkim pasjonatem piłki nożnej. Współpraca między klubem LOSC a Comarch wynika z połączenia tych dwóch dziedzin – powiedział Marc Ingla, CEO LOSC’u.
– Zdecydowaliśmy się na kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim LOSC z Lille w celu wzmocnienia rozpoznawalności naszego brandu co wpisuje się w szerzy projekt budowania świadomości marki Comarch na rynku francuskim wśród naszej grupy docelowej. Naszą działalność operacyjną prowadzimy aktywnie głównie na północy Francji oraz w regionie paryskim, stąd pomysł partnerstwa z bardzo rozpoznawalnym regionalnie brandem. Współpraca z tak prestiżowym i renomowanym klubem sportowym, szykującym się od przyszłego sezonu do gry w europejskich pucharach, była dla nas kolejnym, naturalnym etapem rozwoju. Nie bez znaczenia był fakt, że wartości sportowe są szczególnie ważne dla Comarch, który jest już właścicielem klubu piłkarskiego Cracovia – deklaruje Arkadiusz Iłgowski, Dyrektor Generalny Comarch Francja.- deklaruje Arkadiusz Iłgowski, Dyrektor Generalny Comarch Francja.
Comarch, występując w charakterze oficjalnego sponsora klubu piłkarskiego LOSC, potwierdza chęć wzmocnienia swojej obecności na rynku francuskim.
Więcej informacji o Comarch:
Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 100 krajach na 6 kontynentach m.in.: Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Goodyear, Pepsi, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, E-Plus, KPN czy MTS, BNP Paribas Fortis, Alior Bank SA (Carlo Tassara Group), Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes,BRE Bank,BZ WBK (Grupa Santander), CitiFinancial (Citigroup), Delta Lloyd Life, Deutsche Bank PBC, ING Insurance.
Zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje środki o wartości ok. 15 proc. przychodów w projekty innowacyjne. W 2017 roku nakłady na prace R&D wyniosły 180 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 6 000 ekspertów, w 92biurach w 33 krajach od Japonii przez Europę aż po Chile.