Dzięki współpracy z Hicron, od września 2016 roku członkowie zespołu odpowiedzialnego za administrowanie działaniami fabryk i biur Pronar korzystają z usprawniających funkcjonowanie rozwiązań w dziedzinach: dystrybucji części zamiennych oraz obsługi dealerskiej poprzez SAP Dealer Portal.
Głównym założeniem wdrożenia była optymalizacja procesu sprzedażowego części zamiennych, zintegrowanie produktów z katalogiem części zamiennych, możliwość lepszej kontroli dostępności magazynowej i cen produktów oraz przyspieszenie procesów produkcyjnych.
Na potrzeby klienta zespół Hicron przygotował również wdrożenie autorskiego komponentu SAP – Product Catalog, realizującego m. in. proces zarządzania częściami zamiennymi wyrobów.
Dzięki temu, Pronar umożliwił swoim dealerom bezpośrednie zamawianie części i posługiwanie się katalogami części zamiennych w wersji elektronicznej.
„(…) Rozwiązania wdrożone przez Hicron zdecydowanie usprawnią procesy w naszej firmie. Jesteśmy firmą z ogromnym potencjałem i zależy nam na tym, aby nasi klienci byli w pełni przekonani o naszych możliwościach (…)” – komentuje Piotr Kazberuk, Pronar.
Źródło: Hicron BPC GUIDE-GRUDZIEŃ 2016