ENGIE EC Słupsk jest firmą zajmującą się produkcją i dystrybucją ciepła. Zaopatrujemy w ciepło mieszkańców Słupska i Redzikowa. Zatrudniamy około 90 pracowników. Mamy wdrożony Zintegrowaney System Zarządzania oparty o normy ISO 9001:2015, ISO 14001: 2015 i ISO 45001:2018. W systemie mamy opisanych około 50 procedur, 60 instrukcji i ponad 100 innych dokumentów. System ZSZ funkcjonuje w ENGIE EC od 1998 roku
Jakie były powody, dla których wyposażyłeś swoją firmę w rozwiązanie BlueKanGo?
Program który u nas funkcjonował nie był rozwijany przez producenta i przestał współpracować z nowymi systemami operacyjnymi i wordem czy excelem. Producent oprogramowania przekazał nam, ze nie będzie go w przyszłości rozwijał w związku z tym musieliśmy szukać nowego.
W jakich obszarach korzystasz z oprogramowania?
- Baza dokumentów systemowych, procedur,instrukcji, załączników
- Analiza ryzyk i szans
- Audyty i postępowanie poaudytowe
- Ocena poddostawców
- Nadzór nad gospodarką kontrolno-pomiarową
- Postępowanie powypadkowe
- Zgłaszanie usterek
- Baza dokumentów Spółki- zarządzenia, polityki, wytyczne
- Karty charakterystyk substancji niebezpiecznych
- Baza instrukcji produkcyjnych
- Postępowanie awaryjne
- Baza aktów prawnych
Dlaczego BlueKanGo jest korzystne dla Twojej firmy?
Przyjazny dla użytkowników interfejs pozwala na szybkie odszukanie potrzebnych dokumentów poprzez strukturę tworzenia baz ( drzewo) i linkowane schematy blokowe. Możliwość samodzielnego modyfikowania blueappsów przez osoby nie mające wykształcenia IT bez konieczności korzystania z konsultantów. Możliwość ścisłej współpracy z konsultantem polskojęzycznym o szerokiej wiedzy nie tylko z funkcjonalności systemu, a także z doświadczeniem wykorzystania ich u innych użytkowników. Sposób wdrożenia i szkolenia użytkowników poprzez wspólne z konsultantem opracowanie blueapps pozwala na szybkie zrozumienie zasad ich opracowania i samodzielną modyfikacje przez użytkowników. Szybka reakcja na zgłaszane usterki z działu wsparcia IT. Pełnomocnik ZSZ otrzymuje w bluekango duże możliwości modyfikacji i dostosowania bazy dokumentacji do bieżących i przyszłych potrzeb.
Jakie są zalety oprogramowania BlueKanGo?
Cała dokumentacja w jednym miejscu, łatwość w wyszukiwaniu potrzebnych dokumentów, możliwość linkowania aktów prawnych, dokumentów Spółki. Intuicyjne poruszanie się po bazach dokumentów po krótkim szkoleniu.
Jakie są twoje przyszłe wyzwania?
Jesteśmy na etapie zapoznawania wszystkich pracowników z funkcjonalnościami oprogramowania.