BPC Training Centre

Debata – znaczenie rozwiązań e-commerce w czasie kryzysu COVID-19.

Informacje:

Zapraszamy na debatę!

 

29 maja nasza firma organizuje debatę on-line dotyczącą zastosowania w biznesie rozwiązań e-commerce. Chętnych zapraszamy do udziału!

Dyskusję poprowadzi Iwona Gajda, Prezes Zarządu BPC GROUP POLAND oraz Wojciech Ziaja, Dyrektor Działu Usług Doradczych. W spotkaniu będą uczestniczyć dostawcy rozwiązań e-commerce oraz przedsiębiorcy.

 

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Agenda:

Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Dyskusja:
  • Wzrost znaczenia e-commerce w dobie pandemii COVID-19.

  • Ile potrzebujemy czasu na wdrożenie rozwiązania e-commerce?

  • Co zrobić by móc szybko zacząć zarabiać na tym kanale sprzedaży?

  • Korzyści z wprowadzenia platformy B2B / B2C.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC Group

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie dwunastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

Graphcom Sp. z o.o.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniu systemów informatycznych produkcji Comarch S.A., zarówno dla małych, średnich oraz dużych firm. Zawsze zmierzamy do tego, żeby nowy system informatyczny realnie przyczynił się do zwiększenia rentowności Twojej firmy. Chcemy Cię przygotować do bardziej świadomego podejmowania decyzji biznesowych w oparciu o gromadzone dane, zgodnie z ideą Data-Driven Company.

Nasze wyróżniki:

  • Od 2000 roku, realizujemy największe w kraju projekty wdrożeniowe Comarch ERP.
  • Koncentrujemy się na klientach z rynku przemysłu, sieci handlowych i biur rachunkowych.
  • Dostarczamy ekosystem wspierający sprzedaż w Internecie.
  • Wierzymy, że kluczową wartością firmy jest jej zdolność do korzystania z danych, które gromadzi (Data-Driven Company).
  • Ponad 120 skuteczne wdrożenia systemu dla małych i średnich firm – Comarch ERP Optima.
  • Ponad 40 skutecznych wdrożeń – systemu dla przemysłu – Comarch ERP XL, a także systemu dla sieci handlowych Comarch ERP Altum.
  • Ponad 60 certyfikatów kompetencyjnych, przyznanych przez Comarch S.A.

Nasze osiągnięcia:

  • Partner Roku Comarch 2019
  • Partner Roku Comarch 2018
  • Partner Dekady Comarch

Merce

To hybrydowa platforma e-commerce w chmurze, która pomaga średnim i dużym firmom rozwijać się szybciej, optymalizując ich operacje i wspierając innowacyjność. Od ponad 10 lat ’merce wspiera średnich i dużych detalistów oraz dystrybutorów w transformacji i automatyzacji ich procesów sprzedaży.

Rozwiązania:

Comarch ERP Altum

Comarch ERP Altum jest najlepszym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, których specyfika wymaga zastosowania indywidualnego podejścia. Platforma idealnie sprawdza się w firmach zagranicznych, sieciach sprzedaży detalicznej, sieciach franczyzowych, firmach handlowo-usługowych o jednooddziałowej i rozproszonej strukturze, organizacjach holdingowych i przedsiębiorstwach zarządzających wieloma firmami. Platforma jest rozwiązaniem wielojęzycznym, przystosowanym do specyfiki firm międzynarodowych.

logo

Comarch ERP XL

Comarch ERP XL to najchętniej wybierany system klasy ERP w Polsce, skierowany do średnich i dużych firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z różnych sektorów gospodarki. Funkcjonalności systemu zgrupowane są w kilkunastu współpracujących ze sobą obszarach. Optymalizacja procesów wytwórczych, możliwość łatwego ustalenia rzeczywistego kosztu produkcji dla poszczególnych wyrobów, czy eliminacja tzw. wąskich gardeł w procesie produkcyjnym – to usprawnienia pożądane w firmach produkcyjnych, bez względu na branżę czy specyfikę samego procesu technologicznego (produkcja jednostkowa, seryjna), które zapewnia Comarch ERP XL.

logo

Merce

Jaka jest idea platformy merce.com?

'merce definiuje nowy rodzaj oprogramowania dla e-commerce - platformę hybrydową. 

 

Ideą hybrydowej platformy jest zapewnienie firmom możliwości dynamicznego rozwoju i niezależności w realizowaniu swojej strategii biznesowej.


Dynamiczny rozwój: dostęp do elastycznego i zawsze aktualnego systemu w chmurze, monitorowanego i rozwijanego przez ekspertów.

 

Niezależność: dostosowanie platformy do indywidualnych potrzeb i możliwość jej partnerskiego rozwoju.

Jakie wyzwania biznesowe firm rozwiązuje merce.com?

Redukuje koszty: Eliminując proces ręcznej aktualizacji, optymalizując koszty infrastruktury i automatyzując sprzedaż.

Ułatwia zarządzanie biznesem: Dając dostęp do wszystkich kanałów sprzedaży (B2C, B2B, omnichannel) i rozbudowanego narzędzia business intelligence, z poziomu jednego intuicyjnego panelu administracyjnego w technologii PWA.

Przyśpiesza rozwój: Dając dostęp do zawsze aktualnej platformy i umożliwiając szybkie otwieranie nowych punktów styku z klientem, dzięki dedykowanej aplikacji PWA w standardzie.

Ogranicza ryzyko biznesowe: Obsługując dynamiczne skoki sprzedaży, dzięki skalowalnej infrastukturze wykorzystującej technologię kubernetes i zapewniając całodobowe, bezpośrednie wsparcie zespołu ekspertów.

Daje niezależność: Dzięki architekturze headless, sprzedawcy mogą samodzielnie rozwijać warstwę wizualną sklepu i definiować własną wizję komunikacji z klientem.

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-159) przy ul. Jesionowej 9A.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 29 Maja 2020 r.
  3. Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Organizator Webinarium przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Organizatora Webinarium (30 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Organizator Webinarium, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Organizatora Webinarium, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 606 320 672

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A,
Telefon Kontaktowy: +48 (32) 777-15-01
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Debata – znaczenie rozwiązań e-commerce w czasie kryzysu COVID-19."

Szymon Wolniewicz IT Business Consultant BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: 698-631-930 E-Mail: Szymon.wolniewicz@bpc-group.pl
Termin:

09:00 - Rozpoczęcie webinarium

Miejsce:
WEBINARIUM
Koszty:
Bezpłatne
Język:
Spotkanie w języku polskim
logo
logologo

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC

Zapoznałem się